۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

افزایش قیمت ۱۵۰ میلیونی فیدلیتی / اختلاف بازار و نمایندگی ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان شد

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 702577
افزایش قیمت ۱۵۰ میلیونی فیدلیتی / اختلاف بازار و نمایندگی ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان شد

در جدول زیر قیمت روز انواع فیدلیتی را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت فیدلیتی  در بازار این هفته روند غیرقابل پیش بینی را سپری کرد در حالی پرایم پنج نفره در نمایندگی ۸۴۴ میلیون تومان است. قیمت بازار  مدل ۱۴۰۰ این خودرو ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون شد که رشد ۱۵۰ میلیون تومانی در این هفته داشت همچنین قیمت این مدل در یک ماه گذشته ۳۰۰ میلیون تومان گران شده است. 

افزایش قیمت ۱۵۰ میلیونی فیدلیتی،  پرایم پنج نفره مدل ۱۴۰۱ را در بازار به ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رساند که این قیمت ۳۰۰ میلیون تومان از قیمت سوم بهمن بیتشر است.

بررسی قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره هم نشان می دهد مدل روز این خودرو در نمایندگی۸۵۹ میلیون تومان است اما در بازار قیمت ها تفاوت خیره کننده ای دارد. به طوری که قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان است.  این خودرو در یک هفته اخیر ۱۳۰ میلیون و در یک ماه اخیر رشد ۲۸۰ میلیون تومانی داشته است.

قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان شد. این قیمت ۱۴۰ میلیون تومان نسبت به قیمت بازار هفته پیش بیشتر است همچنین بررسی ها نشان می دهد که این مدل در حالی افزایش قیمت ۲۹۰ میلیون تومانی طی یک ماه گذشته داشته که اختلاف نمایندگی و بازار را به ۱ میلیارد و ۸۱ میلیون تومان رساند.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو فیدلیتی (اسفند ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پرایم پنج نفره ۱۴۰۰ صفر ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۱ صفر(نمایندگی) ۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۱ صفر ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۱ صفر(نمایندگی) ۸۵۹,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۰ صفر ۱,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۱ صفر ۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما