۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت سانگ یانگ در بازار / این مدل ۴۰۰ میلیون گران شد + جدول

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 702393
قیمت سانگ یانگ در بازار / این مدل ۴۰۰ میلیون گران شد + جدول

در جدول زیر قیمت روز انواع سانگ یانگ را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت سانگ یانگ تیوولی مونتاژ آرمور مدل ۱۳۹۹ در بازار ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون شد که  افزایش۱۰۰ میلیونی در این هفته داشت همچنین قیمت این خودرو در یک ماه اخیر ۴۰۰ میلیون تومان رشد داشته است. 

خودروی سانگ یانگ تیوولی آرمور ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون معامله می شود. این خودرو در این هفته ۱۰۰ میلیون گران شد. همچنین این خودرو در یک ماه اخیر ۴۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. 

قیمت خوردوی سانگ یانگ تیوولی مونتاژ سولار مدل ۱۴۰۰ دربازار ۲ میلیارد و ۲۰۰ تومان است.  این مدل در یک هفته گذشته ۱۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین قیمت این مدل نسبت به ماه قبل رشد ۴۰۰ میلیونی داشته است. 

سانگ یانگ تیوولی مونتاژ فایتر توربو مدل ۱۴۰۰  در بازار ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان شد این خودرو هم در این هفته ۵۰ میلیون و در یک ماه اخیر ۴۰۰ میلیون تومان گران شد.  

قیمت سانگ یانگ تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو مدل ۱۴۰۱ در بازار۲ میلیارد تومان و ۴۵۰ میلیون تومان است  قیمت این خودرو در هفته اخیر ۱۰۰ میلیون افزایش یافت همچنین نسبت به ماه گذشته یک افزایش ۴۵۰ میلیونی دارد. 

قیمت سانگ یانگ نیو کوراندو پرمیوم پلاس مدل ۲۰۱۸ در بازار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون است قیمت این مدل در هفته اخیر ۱۵۰ میلیون و در یک ماه گذشته ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

خودرو سانگ یانگ رکستون G۴ مدل ۲۰۱۸ در بازار ۴ میلیارد و ۴۰۰ تومان شد که یک افزایش ۲۵۰ میلیونی در این هفته و افزایش ۷۰۰ میلیونی در یک ماه اخیر دارد.

قیمت خوردوی سانگ یانگ رکستون مونتاژ G۴ مدل ۱۴۰۰ هم ۴ میلیاردو ۷۰۰  میلیون معامله می شود. این مدل از سانگ یانگ افزایش ۲۰۰ میلیونی در یک هفته و ۸۰۰ میلیونی در یک ماه اخیر داشته است. 

سانگ یانگ رکستون مونتاژ امپرور  به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید. این خودرو در هفته اخیر افزایش ۱۵۰ میلیونی داشته است همچنین قیمت این مدل در یک ماه اخیر ۸۰۰ میلیون تومان گران شده است.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو سانگ یانگ (اسفند ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
نیو کوراندو پرمیوم پلاس ۲۰۱۸ صفر ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون G۴ ۲۰۱۸ صفر ۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۴۰۰ صفر ۴,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۳۹۹ صفر ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ امپرور ۱۴۰۰ صفر ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی آرمور ۲۰۱۸ صفر ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۱ صفر ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۰ صفر ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ آرمور ۱۳۹۹ صفر ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۴۰۰ صفر ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۳۹۹ صفر ۲,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ فایتر توربو ۱۴۰۰ صفر ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما