۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت میتسوبیشی در بازار اعلام شد / این مدل از ۵ میلیارد هم عبور کرد

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 701754
قیمت میتسوبیشی در بازار اعلام شد / این مدل از ۵ میلیارد هم عبور کرد

در جدول زیر قیمت روز انواع میتسوبیشی را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت میتسوبیشی در بازار این هفته تغییرات چشمگیری داشت که خودروهای این شرکت رشد ۵۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی داشتند. .

میتسوبیشی  میراژ  مدل ۲۰۱۸  در بازار  ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد که افزایش ۵۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد این خودرو نسبت به ماه گذشته رشد ۲۰۰ میلیون تومانی را ثبت کرد.

قیمت خودروی میتسوبیشی لنسر  اتوماتیک در بازار دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است که رشد ۳۵۰ میلیونی نسبت به دی ماه دارد. همچنین قیمت لنسر در این هفته ۵۰ میلیون تومان گران شد.

قیمت میتسوبیشی ASX تیپ ۴ در بازار با افزایش ۵۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۸۵۰  میلیون تومان شد. همچنین قیمت این مدل ۲۵۰میلیون تومان نسبت به ماه پیش افزایش نشان می دهد. 

اوتلندر شاسی بلند میتسوبیشی  ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است  که نسبت به هفته پیش ۱۵۰ میلیون تومان و نسبت به یک ماه پیش  ۵۰۰ میلیون تومان گران شده است. 

میتسوبیشی  اوتلندر PHEV در بازار ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد که  این مدل هم ۱۵۰ میلیون در این هفته گران شده است. این مدل در یک ماه اخیر ۴۵۰میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی (بهمن ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۸ صفر ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۱۸ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ صفر ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۸ صفر ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ صفر ۵,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما