۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت سانگ یانگ در بازار / این مدل ۲۰۰ میلیون تومان در این هفته افزایش قیمت داشت

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰
کد خبر: 700069
قیمت سانگ یانگ در بازار / این مدل ۲۰۰ میلیون تومان در این هفته افزایش قیمت داشت

در جدول زیر قیمت روز انواع سانگ یانگ را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت سانگ یانگ نیو کوراندو پرمیوم پلاس مدل ۲۰۱۸ در بازار ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون است قیمت این مدل در هفته اخیر ۱۰۰ میلیون و در یک کاه گذشته ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

خودرو سانگ یانگ رکستون G۴ مدل ۲۰۱۸ در بازار ۴ میلیارد و ۱۵۰  تومان شد که یک افزایش ۱۵۰ میلیونی در این هفته و افزایش ۵۵۰ میلیونی در یک ماه اخیر دارد.

قیمت خوردوی سانگ یانگ رکستون مونتاژ G۴ مدل ۱۴۰۰ هم ۴ میلیاردو ۴۵۰ میلیون معامله می شود. این مدل از سانگ یانگ افزایش ۲۰۰ میلیونی در یک هفته و ۶۰۰ میلیونی در یک ماه اخیر داشته است. 

سانگ یانگ رکستون مونتاژ امپرور  به ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید. این خودرو در هفته اخیر افزایش ۳۰۰ میلیونی داشته است همچنین قیمت این مدل در یک ماه اخیر ۸۰۰ میلیون تومان گران شده است.

خودروی سانگ یانگ تیوولی آرمور ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون معامله می شود. این خودرو در این هفته ۵۰ میلیون گران شد. همچنین این خودرو در یک ماه اخیر ۲۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. 

قیمت سانگ یانگ تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو مدل ۱۴۰۱ در بازار۲ میلیارد تومان و ۳۰۰ میلیون تومان است  قیمت این خودرو در هفته اخیر ۱۰۰ میلیون افزایش یافت همچنین نسبت به ماه گذشته یک افزایش ۳۰۰ میلیونی دارد. 

سانگ یانگ تیوولی مونتاژ آرمور مدل ۱۳۹۹ در بازار ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون قیمت دارد. این خودرو هم در این هفته رشد ۵۰ میلیونی را ثبت کرد ضمن این که قیمت این خودرو در یک ماه اخیر ۲۰۰ میلیون تومان رشد داشته است. 

قیمت خوردوی سانگ یانگ تیوولی مونتاژ سولار مدل ۱۴۰۰ دربازار ۲میلیارد تومان شد.  این مدل در یک هفته گذشته ۱۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین قیمت این مدل نسبت به ماه قبل رشد ۳۰۰ میلیونی داشته است. 

تیوولی مونتاژ فایتر توربو مدل ۱۴۰۰ سانگ یانگ در بازار ۲ میلیارد تومان شد این خودرو هم در این هفته ۱۵۰ میلیون گران شد.

  

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو سانگ یانگ (بهمن ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
نیو کوراندو پرمیوم پلاس ۲۰۱۸ صفر ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون G۴ ۲۰۱۸ صفر ۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۴۰۰ صفر ۴,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ G۴ ۱۳۹۹ صفر ۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رکستون مونتاژ امپرور ۱۴۰۰ صفر ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی آرمور ۲۰۱۸ صفر ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۱ صفر ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ اسپشیال توربو ۱۴۰۰ صفر ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ آرمور ۱۳۹۹ صفر ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۴۰۰ صفر ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ سولار ۱۳۹۹ صفر ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیوولی مونتاژ فایتر توربو ۱۴۰۰ صفر ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما