۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت خودرو هفته دوم آبان ۱۴۰۱ / رانا با ۱۵ میلیون، رکورددار افزایش قیمت شد

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶
کد خبر: 678655
قیمت خودرو هفته دوم آبان ۱۴۰۱ / رانا با ۱۵ میلیون، رکورددار افزایش قیمت شد

هفته ای که گذشت شاهد اتفاقات زیادی در حوزه خودرو بود. وزیر صمت که روز سه شنبه به مجلس رفت، استیضاحش نیاورد و همچنان متصدی وزارتخانه باقی ماند و در همان روز، مشاور وزیر صمت از لیست خودروهایی رونمایی کرد که کاندیدای ورود به کشور هستند؛ خودروهای نام آشنایی همچون هیوندای i20 در این لیست وجود داشت. البته نکته قابل توجه این بود که مطابق معمول بازار خودرو به این اتفاقات تقریبا واکنش خاصی نشان نداد و همانگونه که پیشتر کارشناسان اعلام کرده بودند، علت عمده تغییرات بازار خودرو نوسانات قیمت ارز است. در هر صورت در این هفته قیمت رانا پانوراما با افزایش ۱۵ میلیونی رکورددار افزایش بود و قیمت پراید ۱۱۱ تنها مورد کاهشی در بازار خودرو بود.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ این هفته هم بازار خودرو کار خود را در روزهای آغازین، طوفانی آغاز کرد و با ثبت افزایش های چند میلیون تومانی در روزهای ابتدایی هفته، موجب شد قیمت برخی خودروها رکورد قیمتی امسال خود را بشکنند. در ادامه اما مطابق روال چند هفته گذشته روزهای بعدی، چندان پر تغییر نبود و آتش افزایش قیمت ها در روزهای پایانی هفته خوابید. حالا با افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر، باید منتظر ماند و دید واکنش بازار خودرو در هفته آینده چه خواهد بود و باز هم شاهد جهش قیمت خودروها خواهیم بود؟

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در این هفته مطابق روند هفته های گذشته افزایش داشت. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در این هفته با ثبت ۲ میلیون تومان افزایش، ۳۱۲ میلیونی شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با افزایش یک میلیون تومانی به ۳۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما هم ۵ میلیون تومان افزایش داشت. قیمت این خودرو با این افزایش ۶۱۵ میلیون تومانی شد.

نسخه دستی پژو ۲۰۷ هم افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی به ثبت رساند. قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما در این هفته به ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس LX هم ۴۰۶ میلیون تومان شد.

قیمت پژو پارس ELX-TU5،‌ خودروی نسبتا جدید ایران خودرو با ثبت افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۴۵۵ میلیون رسید.

قیمت سمند EF7 هم ۵ میلیون تومان افزایش داشت. قیمت سمند EF7 با این افزایش به ۳۵۵ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا اتوماتیک توربو هم ۱۰ میلیون افزایش داشت. قیمت دنا اتوماتیک توربو با این افزایش به ۵۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت تارا دنده ای با افزایش ۸ میلیون تومانی به ۴۴۸ میلیون تومان رسید.

قیمت رانا پانوراما رکورددار افزایش در این هفته بود. قیمت رانا پانوراما با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۳۶۵ میلیون تومان رسید.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ با کاهش ۱ میلیون تومانی به ۲۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت تیبا هاچبک هم ۵ میلیون تومان افزایش به ثبت رساند. قیمت تیبا هاچبک با این افزایش ۵ میلیون تومانی در بازار آزاد به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

ساینا هم ۲ میلیون افزایش قیمت داشت. قیمت ساینا با این افزایش به ۲۰۷ میلیون تومان رسید.

قیمت سایپا