۰ نفر

با این برنامه ها سریع تر تایپ کنید

۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱
کد خبر: 707072
با این برنامه ها سریع تر تایپ کنید

بر خلاف تصور رایجی که وجود دارد، سرعت در تایپ می‌تواند انجام کارهایتان در طول روز را به طور قابل توجهی سرعت ببخشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به زمان زیادی که صرف ضربه زدن روی صفحه‌کلید می‌شود، افزایش سرعت تایپ می‌تواند تقریبا در هر خط کاری شما را بهره‌ورتر کند، خواه از طریق صندوق ورودی‌تان، نوشتن گزارش‌ها یا حفظ ارتباط با اعضای تیم در پیام‌رسانی، بسیاری از ما می‌توانیم با تایپ کردن کمی سریع‌تر، کار‌های خود را آسان‌تر کنیم.

علاوه بر این، لازم نیست در دوره‌ای ثبت‌نام کنید تا سرعت تایپ خود را یک یا دو درجه افزایش دهید، زیرا برنامه‌های آنلاین زیادی برای استفاده در پشت میزتان در دسترس هستند، حتی می‌توانید هر روز ۱۰ دقیقه وقت بگذارید، سپس ببینید در پایان ماه چقدر پیشرفت کرده‌اید. در ادامه هفت برنامه عالی برای بهبود سرعت تایپتان ارائه شده است.

Keybr

Keybr قبل از اینکه شما را وارد برخی از کار‌های تایپ لمسی کند، با معرفی سریع و دوستانه شروع می‌کند. نمودار‌های روی صفحه به شما نشان می‌دهند که انگشتان شما باید کجا روی صفحه‌کلید قرار گیرند و برنامه آنلاین با زیرمجموعه کوچکی از حروف شروع می‌شود؛ همچنین پیگیری پیشرفت شما بسیار آسان است.

ویژگی این برنامه، تنوع در تمرین‌ها و روشی است که آن را با مهارت‌های شما تطبیق می‌دهد، توسعه‌دهندگان می‌گویند الگوریتم‌های زیربنایی تست‌ها را با سرعت تایپ شما مطابقت می‌دهند و تا آنجا که می‌توانند به خوبی کار می‌کنند؛ همچنین از یک رابط آنلاین شیک و ساده بهره می‌برد که همیشه به شما امکان می‌دهد بدانید کجا هستید و در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

Ratatype

اگر همچنان باید هنگام تایپ به کلید‌ها نگاه کنید، Ratatype برای شما مناسب است: با مقدمه‌ای برای تایپ لمسی، به شما نشان می‌دهد که انگشتان خود را کجا روی صفحه کلید قرار دهید و حتی توصیه‌هایی در مورد وضعیت نشستن به شما می‌دهد.

Ratatype برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و تمرین‌های تایپ اولیه هستند، به جای تایپ کردن هر چیزی که منطقی باشد، حداقل برای شروع، تمرکز بر روی وادار کردن شما به زدن کلید‌های مناسب است. از صفحه نمایه شما به راحتی می‌توانید مشاهده کنید که چقدر پیشرفت کرده‌اید.

The Typing Cat

تعداد کمی از برنامه‌های وب می‌توانند با جذابیت بصری و تنوع تمرینی The Typing Cat مطابقت داشته باشند که چند بازی را در کنار تمرین‌های استاندارد برای علاقه‌مند نگه داشتن شما انجام می‌دهد. صفحه‌کلید همیشه روی صفحه می‌ماند، بنابراین می‌دانید انگشتانتان کجا باید باشند و تست‌ها سرگرم‌کننده و بصری هستند. ابتدا تست تایپ را امتحان کنید تا ببینید در حال حاضر چقدر سریع هستید.

از آنجا می‌توانید به مجموعه‌ای از دوره‌ها و درس‌های سطحی بروید که بدون اینکه دلهره‌آور باشند، جامع هستند؛ شما می‌توانید ببینید در هر مرحله کجا هستید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را راه اندازی کرده و شروع به تایپ کنید.

TypingClub

اگر فقط می‌خواهید وارد شوید و شروع کنید، ما TypingClub را توصیه می‌کنیم که تقریبا به همان سادگی برنامه‌ای است که می‌توانید دریافت کنید. این برنامه شما را هوشمندانه از طریق مجموعه‌ای از تمرین‌ها راهنمایی می‌کند، ممکن است کمی تکراری شوند، اما مطمئنا موثر هستند.

چندین تمرین را برای امتحان رایگان دریافت می‌کنید، اما یک گزینه اشتراک ممتاز در دسترس است که دسترسی به موارد دیگر را باز می‌کند. اشتراک همچنین با حذف تبلیغات، به شما امکان می‌دهد پیشرفت خود را ذخیره کنید و گزارش‌های دقیق‌تری به شما ارائه می‌دهد. به طور کلی این یک تعادل خوب بین دروس رایگان برای کاربران معمولی و یک گزینه پولی برای افراد خاص‌تر است.

Typing.com

برنامه وب با مناسب‌ترین URL در این لیست به اصول اولیه پایبند است، اما آن‌ها را به خوبی انجام می‌دهد، علاوه بر این که به خوبی طراحی شده است و برای پیمایش سریع است. برای شروع فقط یک بار کلیک کنید، نیازی نیست برای یک حساب کاربری (رایگان) ثبت نام کنید، اما اگر این کار را انجام دهید، به شما امکان می‌دهد پیشرفت خود را ذخیره کرده و بعدا ادامه دهید.

تصاویری وجود دارند که محل قرار دادن انگشتان را نشان می‌دهند و گزارش‌های پیشرفتی که در پایان هر تمرین ظاهر می‌شوند؛ تمرینات انگشتان نیز متنوع است و گاهی حروف از بالای صفحه به پایین اسکرول شده و ثابت می‌مانند. اگر می‌خواهید به سرعت شروع به کار کنید و از همان ابتدا با تایپ لمسی شروع کنید، این گزینه عالی است.

TypingAcademy

آنچه در مورد TypingAcademy بسیار چشمگیر است، رابط کاربری سبک وزن و منظم آن است: همه آن به زیبایی چیده شده است و استفاده از آن آسان است. می‌توانید در انواع درس‌ها یا تست‌های سرعت غوطه‌ور شوید، همچنین اصول اولیه تایپ لمسی را بخوانید یا آمار خود را مرور کنید. این برنامه شما را برای ثبت نام یا بمباران تبلیغات تحت فشار قرار نمی‌دهد، این فقط یک تجربه سرگرم کننده و سریع است.

تمرین‌ها و درس‌های زیادی برای کار کردن وجود دارد، و اگر یک حساب کاربری ثبت کنید (که هیچ هزینه‌ای ندارد) حتی می‌توانید تمرین‌های خود را ایجاد کنید. حتی اگر ثبت نام نکرده باشید، عملکرد و آمار شما در مرورگر وب محلی ذخیره می‌شود، بنابراین می‌توانید پیشرفت خود را نمودار کنید.

Typing Master

Typing Master مجموعه‌ای از برنامه‌ها، تمرین‌ها و بازی‌های مختلف وب را پوشش می‌دهد و اگر می‌خواهید چیزی روی دسکتاپ خود داشته باشید، برنامه‌هایی برای Windows و macOS نیز در دسترس هستند. می‌توانید تست‌های سرعت، بازی‌های تایپ سرگرم‌کننده یا دوره‌های آموزشی جدی‌تر تایپ را مستقیما از صفحه باز شروع کنید، هر چیزی که دنبال آن هستید، احتمالا آن را در اینجا خواهید یافت.