۰ نفر

خرید گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین با بهترین قیمت

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۹
کد خبر: 701129
خرید گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین با بهترین قیمت

امروزه خرید از سایت‌های اینترنتی هر روز بیشتر از دیروز می‌شود و کاربران به دنبال سایتی می‌باشند که بتوانند به راحتی از آن خرید کنند و مهم‌تر از آن محصول را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستشان برسد. با معرفی فروشگاه همه‌ چی آنلاین همراه شما هستیم.

این فروشگاه آنلاین از سایت‌های معتبری است که در زمینه فروش گوشی موبایل به کاربران خدمات ارائه می‌کند. اگر شما هم به دنبال خرید گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی همه‌چی آنلاین می‌باشید در ادامه همراه ما باشید.

تاریخچه راه اندازی فروشگاه همه چی آنلاین

فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین به منظور ایجاد سرعت در خرید و ارسال محصولات دیجیتال از سال 98 شروع به فعالیت نمود. این مجموعه با دارا بودن بیش از 10 سال سابقه در فروش گوشی‌های هوشمند، گجت‌ها و لوازم جانبی در بازار سنتی تصمیم به ورود به دنیای دیجیتال گرفت تا از طریق دنیای اینترنت نیز بتواند به کاربران و مشتریان خدمات ارائه دهد. خوشبختانه با وجود لطف مردم این مجموعه، هر روز بیشتر از دیروز بزرگ‌تر می‌شود و به خدمات خودش اضافه می‌نماید.

روش های ارسال محصوله توسط همه چی آنلاین

فروشگاه 1

با خرید از این مجموعه به شما بیش از 6 مسیر مختلف برای دریافت محصول به پیشنهاد می‌شود. روش‌هایی همچون:

  • پست
  • تیپاکس
  • ترمینال
  • باربری
  • ماهکس

که در این روش‌ها حداکثر محصول خریداری شده توسط کاربر تا 2 روز کاری به دستشان خواهد رسید. همچنین روش ارسال فوری نیز تنها برای خریداران تهرانی وجود دارد که در این روش ارسال نهایتا محصولات تا 5 ساعت بعد از ثبت سفارش به دستشان خواهد رسید. یکی از روش‌هایی که خیال بسیاری از مشتریان را راحت می‌کند و امضایی برای تایید این فروشگاه اینترنتی است، امکان خرید حضوری می‌باشد. مشتریان در صورتی که امکانش را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اقدام به خرید و دریافت محصول نمایند. نه تنها ارسال سریع بلکه همه چی آنلاین به فکر سلامت اجناس شما نیز می‌باشد و محصولات را به گونه‌ای بسته‌بندی می‌کند که در حین ارسال و جابه‌ جایی‌ها صدمه‌ای به کالای شما وارد نشود

پیگیری سفارشات از طریق کد رهگیری

در نهایت زمانی که شما خرید خود را انجام می‌دهید زمانی که ارسال توسط کارمندان همه چی آنلاین صورت می‌گیرد، بر اساس روش ارسالی که انتخاب نمودید، شما یک کد مرسوله در پروفایلتان که در سایت ایجاد نمودید روبه‌رو خواهید شد، که به صورت لحظه‌ای از طریق آن می‌توانید وضعیت کالا خریداری شده خود را بررسی کنید.

روش های پرداختی همه چی آنلاین

در فروشگاه همه چی آنلاین می توانند از طریق درگاه‌های معتبر اقدام به پرداخت هزینه محصولات خود نماید. همچنین خبر خوبی برای کاربران وجود دارد که آن هم وجود کیف پول آنلاین در این سایت بزرگ است. برای مثال اگر می‌خواهید محصولی را خریداری کنید که پول آن در چند کارت پولی مختلف است به سادگی با ضربه زدن روی دکمه شارژ کیف پول می‌توانید، اقدام به شارژ کیف پول خود از چندین کارت مختلف کنید و نیازی نیست وقت خود را جهت یکجا کردن پول خود هدر دهید. کیف پول را شارژ کنید و با آن در سایت اقدام به خرید نمایید. هر محصولی را که می‌خواهید خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

محصولات و دسته بندی‌های فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین

فروشگاه 2

در فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین می‌توانید به محصولاتی همچون:

  • موبایل
  • تبلت
  • انواع لوازم جانبی
  • ساعت‌های هوشمند

دسترسی داشته باشید. در دسته‌بندی محصولات موبایل به محصولات برندهایی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، نوکیا، ریلمی، آنر و ارود دسترسی دارید که شامل بیش از 1500 کالا از برندهای مختلف می‌باشد. این فروشگاه برای راحتی خرید شما فیلترهایی همچون خرید بر اساس قیمت بر اساس تعداد دوربین و در آخر دسته‌بندی گوشی‌هایی تنها با فناوری 5g قرار داده است. تا افرادی که به دنبال خرید گوشی‌های 5G می‌باشند مشکلی نداشته باشند.  همچنین لوازم جانبی همچون انواع

  • هدفون
  • هدست و هندزفری
  • پاور بانک
  • گلس
  • فلش مموری
  • و قاب و کیس

 برای خرید وجود دارد و تنها کافیست نام محصول مورد نظر را در قسمت جستجوی سایت وارد کنید. در نهایت به برندهای مختلف ساعت هوشمند دسترسی خواهید داشت. برند هایی همچون اپل و سامسونگ، شیائومی، هایلو و میبرو با بهترین قیمت برای خرید شما وجود دارد. همچنین خبر خوب اینجاست که بسیاری از محصولات مانند گوشی a13 که حتی در سایت های بین المللی مانند Amazon فروش فوق العاده‌ای را به جای گذاشته‌اند، همیشه با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین موجود می‌باشند.

سخن پایانی

خرید از فروشگاه‌ آنلاین معتبر امروزه به یکی از دغدغه‌های کاربران تبدیل شده است. فروشگاه گوشی همراه همه‌چی آنلاین با توجه به نیازهای کاربر امکان خریدی آسان، سریع و ارزان را فراهم کرده است. این فروشگاه بزرگ امروزه به یکی از پر فروش‌ترین و معتبر ترین فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل شده است و پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد خرید گوشی موبایل و یا هر گونه لوازم جانبی و گجت پوشیدنی را دارید به این فروشگاه یک سری بزنید.