۰ نفر

با همکاری همراه اول صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه و شبکه بی سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۳۴
کد خبر: 700443
رونمایی از سامانه و شبکه بی سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی

فاز نخست سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی(POC) اورژانس اجتماعی با حضور جمعی از مدیران بهزیستی و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فاز نخست سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی(POC) اورژانس اجتماعی با حضور جمعی از مدیران بهزیستی و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست سامانه و شبکه بی‌سیم اختصاصی(POC)  اورژانس اجتماعی امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، با حضور جمعی از مدیران سازمان بهزیستی کشور و قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول به بهره‌برداری رسید.

حمید بهروزی، قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، با اشاره به گستردگی پوشش شبکه همراه اول در سطح کشور و ظرفیت سرویس‌های متنوع این اپراتور در خدمت‌رسانی به مردم و دستگاه‌های مختلف، ابراز امیدواری کرد سرویس «بی‌سیم آواک» بتواند در مواقع حساس و بحرانی، نیازهای سازمان بهزیستی کشور را برآورده کند.

علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم، ایران را از کشورهای پیشرو در حوزه اورژانس اجتماعی خواند و با اشاره به تلاش‌های صورت ‌گرفته برای توسعه خدمات اورژانس اجتماعی خاطرنشان کرد: تجهیز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به بی‌سیم، این نوید را می‌دهد که بهزیستی به عنوان یک سازمان حمایتی و تخصصی دارای یک شبکه هوشمند اختصاصی شود و با ارتباط صوتی و تصویری، خدمات حرفه‌ای خود را در بعد جغرافیایی ارائه دهد.

در این مراسم محمدرضا حیدرهایی، سرپرست آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور نیز از تخصیص ردیف بودجه مستقل برای اورژانس اجتماعی برای اولین‌بار خبر داد و با اشاره به افزایش دو و نیم برابری اعتبارات این سازمان، تجهیز اورژانس اجتماعی به سامانه بی‌سیم را از اقدامات و دستاوردهای مهم در سال جاری برشمرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال تمام مراکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی(مرکز اورژانس اجتماعی) به سرویس بی‌سیم مجهز شوند.

 ارتباطات بی‌سیم صوتی و تصویری راهگشا در ماموریت‌های اورژانس اجتماعی، وسعت عملکرد به جغرافیای کشور، امکان برقراری ارتباط زنده تصویری، راحتی گروه‌بندی و کنترل کاربران و دیسپچر کارآمد با قابلیت مشاهده موقعیت مکانی کاربران در گروه‌های مختلف، از جمله ویژ‌گی‌ها و مزایای سرویس آواک در این همکاری عنوان شده است.