۰ نفر

سریع‌ترین گوشی از نظر دانلود معرفی شد

۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱
کد خبر: 697671
سریع‌ترین گوشی از نظر دانلود معرفی شد

گلکسی زد فولد ۴ با پشت سر گذاشتن آیفون ۱۴ پرومکس در صدر رده‌بندی سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند از نظر دانلود قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اگر همیشه به این فکر هستید که کدام گوشی هوشمند بهترین سرعت دانلود را ارائه می‌دهد، آخرین رتبه بندی ایجاد شده توسط Ookla دقیقاً این را به ما می‌گوید.

در جدیدترین گزارش Ookla، گلکسی Z Fold ۴ که جدیدترین پرچمدار تاشو سامسونگ است، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین پیکسل ۷ پرو گوگل به دنبال آن قرار دارد.

شگفت آورترین چیز این است که جایگاه سوم را آیفون ۱۴ پرو مکس اشغال کرده است. این در حالی است که آخرین پرچمدار اپل قبلاً پله اول را به خود اختصاص داده بود. برای درک آنچه اتفاق افتاده است، لازم است به سرعت دانلود ثبت شده توسط Ookla برای هر مدل نگاهی بیندازید، که برای Galaxy ۷ Fold ۴، ۱۴۷ Mbps، برای Pixel ۷ Pro ۱۳۷ Mbps و برای iPhone ۱۴ Pro Max ۱۳۴ Mbps است.

زمانی که کار سخت می‌شود، گلکسی زد فولد ۴ جایگاه اول را در سرعت دانلود به دست آورد، به گونه‌ای که در عرض چند ماه از ۱۴۷ مگابایت بر ثانیه به ۱۳۳ مگابایت بر ثانیه رسید.

در واقع با توزیع آیفون ۱۴ پرو مکس در بین کاربران، به خوبی توانست به مناطق کمتر تحت پوشش دسترسی پیدا کند که این مسئله طبیعتاً سرعت متوسط دانلود آن را کاهش داد. وباعث شد سامسونگ برنده بزرگ این گزارش باقی بماند. در واقع، این سازنده کره‌ای با سرعت متوسط ۷۹.۴۳ مگابایت بر ثانیه در برابر ۷۲.۶۲ مگابایت بر ثانیه اپل، در کل محدوده خود از رقبای خود بهتر عمل کرد.