۰ نفر

خبر بد برای کاربران ایرانی در توییتر

۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبر: 688797
خبر بد برای کاربران ایرانی در توییتر

شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توییتر حذف شده و امکان فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای نیست. اما بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، مشکل بزرگ‌تر این است که حساب‌های ایرانی با احراز هویت دو مرحله‌ای روی شماره ایران دیگر کد ورود هم دریافت نمی‌کنند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توییتر حذف شده و امکان فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای نیست. اما بر اساس بررسی‌های دیجیاتو، مشکل بزرگ‌تر این است که حساب‌های ایرانی با احراز هویت دو مرحله‌ای روی شماره ایران دیگر کد ورود هم دریافت نمی‌کنند!

خبر بد برای کاربران ایرانی در توییتر

اگر قبلا احراز هویت دو مرحله‌ای را روی شماره ایران فعال کرده‌اید و این تنها مسیر احراز دو مرحله‌ای حساب شماست، یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید و از توییتر می‌خواهید برای شما کد بفرستد، این پیام را می‌بینید: «نمی‌توانیم به این شماره پیامک بفرستیم. اپراتور پشتیبانی نمی‌شود.»

خبر بد برای کاربران ایرانی در توییتر

مشخص نیست این مشکل موقت است یا دائمی. اما در هر صورت بهتر است در شرایط فعلی درباره حساب توییتر خود با احتیاط بیشتری عمل‌ کنید، چراکه توییتر حالا هیچ گونه کدی به شماره‌های ایران ارسال نمی‌کند.