۰ نفر

ابزار جدید ویندوز ۱۱ که جایگزین چند نرم افزار شد + عکس

۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳
کد خبر: 687168
ابزار جدید ویندوز ۱۱ که جایگزین چند نرم افزار شد + عکس

نسخه جدید ابزار Snipping Tool در ویندوز ۱۱ که در دسترس آزمایش‌گنندگان نسخه بتا قرار گرفته، دارای ویژگی ضبط صفحه نمایش است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مایکروسافت سرانجام ابزارداخلی ضبط صفحه نمایش (اسکرین رکورد) به ویندوز خواهد آورد. در واقع Snipping Tool در ویندوز ۱۱ به زودی بروز خواهد شد تا از ویژگی ضبط صفحه پشتیبانی کند، به این معنی که کاربران ویندوز دیگر مجبور نیستند برای این کار از Xbox Game Bar یا ابزار‌های شخص ثالث دیگر کمک بگیرند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۱ از امروز به نسخه جدید Snipping Tool دسترسی پیدا کرده‌اند و گزینه جدید آن، به کاربران امکان می‌دهد تا تمام صفحه یا حتی یک بخش انتخابی را ضبط کنند. این آپدیت بیش از چهار سال پس از ارائه اولین تجربه اسکرین شات جدید مایکروسافت برای ویندوز ارائه شده است.

«دیو گروچوکی»، مدیر محصول اصلی برای برنامه‌های صندوق ورودی ویندوز توضیح می‌دهد: می‌دانیم که Snipping Tool در بین جامعه اینسایدر‌ها یک ابزار مورد علاقه است، بنابراین بسیار هیجان زده هستیم که یک ضبط کننده صفحه داخلی را به این بروزرسانی معرفی کنیم! Snipping Tool همیشه ضبط و به اشتراک‌گذاری محتوا از رایانه شما را سریع و آسان کرده است و با ویژگی داخلی ضبط صفحه، ما در حال گسترش این قابلیت‌ها به انواع بیشتری از محتوا هستیم.

ابزار جدید ویندوز ۱۱ که جایگزین چند نرم افزار شد

ابزار‌های ضبط صفحه در ویندوز ۱۱

قابلیت ضبط یک قسمت انتخابی از صفحه، برای کسانی که فقط می‌خواهند عملکرد یک برنامه را به جای کل صفحه ضبط کنند، مفید خواهد بود. هرچند برای انجام این کار ابزار‌های دیگری از جمله Xbox Game Bar نیز وجود دارند که فقط در ضبط برنامه‌های جداگانه خوب عمل می‌کند، اما کنترل بسیار کمتری روی چیزی که می‌توانید ضبط کنید، در آن‌ها وجود دارد.

مایکروسافت به تازگی آزمایش این قابلیت را با آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۱ در کانال توسعه‌دهندگان آغاز کرده است، بنابراین احتمالاً چند هفته یا چند ماه طول خواهد کشید تا نسخه جدید Snipping Tool در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد. با این حال، این خبر فوق‌العاده‌ای است که ویندوز بالاخره یک ابزار داخلی ضبط کننده صفحه خواهد داشت.