۰ نفر

معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی:

بیش از ۲ هزار سایت مخابراتی توسط نیروهای متخصص مخابرات آذربایجان غربی نگهداری می شود

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبر: 680861
بیش از ۲ هزار سایت مخابراتی توسط نیروهای متخصص مخابرات آذربایجان غربی نگهداری می شود

معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: با نگهداری بیش از ۲ هزار سایت مخابراتی توسط نیروهای داخلی مخابرات منطقه آذربایجان غربی از هدر رفت منابع مالی حاصل از درآمدها جلوگیری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از افتخار آذربایجان، مرتضی شیخ بگلو -معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی- در دیدار با کارکنان اداره طرح و مهندسی ارتباطات سیار با بیان مطلب فوق و تشریح آخرین وضعیت ارتباطات سیار در مخابرات منطقه آذربایجان غربی نسبت به لزوم هماهنگی بخش های طراحی و بازاریابی در ایجاد سایت های جدید همراه اول تاکید کرد.

شیخ بگلو افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر، امروز حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی همواره جزء استان های برتر در ارزیابی های شرکت مخابرات ایران بوده اما با این وجود ما نسبت به بهبود شاخص ها و دریافت کامل امتیازات در این بخش مصمم و متعهدیم.

معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر جایگاه راهبردی و حیاتی بخش ارتباطات سیار در تامین درآمدهای مخابرات منطقه، تلاش شبانه روزی کارکنان این حوزه را در تحقق اهداف درآمدی مخابرات استان ضروری عنوان کرد.

شیخ بگلو تصریح کرد: آذربایجان غربی جزو استان هایی است که در بخش نگهداری سایت های همراه اول کاملاً به کارکنان و متخصصین داخلی خود متکی است و امروز بیش از ۲ هزار سایت همراه اول بدون یک ریال هزینه خارجی توسط کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی نگهداری می شود.

وی خاطر نشان ساخت: نگهداری سایت های همراه اول توسط نیروهای متخصص معاونت ارتباطات سیار باعث جلوگیری از هدر رفت منابع مالی حاصل از درآمدها در مخابرات منطقه آذربایجان غربی شده است.

معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی از فضای سازنده و همدلی ایجاد شده در مخابرات منطقه آذربایجان غربی تقدیر و آن را عاملی برای توسعه هر چه بیشتر استان در شاخص های مخابراتی عنوان کرد.