۰ نفر

قدرتمندترین گوشی های جهان را بشناسید

۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبر: 680200
قدرتمندترین گوشی های جهان را بشناسید

بنچمارک محبوب آنتوتو لیستی از ۱۰ گوشی پرچمدار و بالارده قدرتمند اندرویدی در بازار جهانی برای ماه اکتبر ۲۰۲۲ را منتشر کرد که شامل محصولات مجهز به تراشه‌های کوالکام و مدیاتک می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بنچمارک محبوب آنتوتو لیستی از ۱۰ گوشی پرچمدار و بالارده قدرتمند اندرویدی در بازار جهانی برای ماه اکتبر ۲۰۲۲ را منتشر کرد که شامل محصولات مجهز به تراشه‌های کوالکام و مدیاتک می‌شود.

در لیست مربوط به گوشی‌های پرچمدار، اکثر آن‌ها به تراشه‌های اسنپدراگون مجهز شده‌اند و در فهرست گوشی‌های بالارده، سهم چیپ‌های مدیاتک بیشتر از دنیای پرچمدارهاست.

در لیست مربوط به قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار، دو موبایل ایسوس در صدر قرار گرفته‌اند: ایسوس راگ فون ۶ و ۶ پرو که هردوی آن‌ها به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده‌اند. نکته جالب اینکه ایسوس راگ فون با ۱۶ گیگابایت رم، بالاتر از مدل پرو با ۱۸ گیگابایت رم قرار گرفته است. این گوشی‌های هوشمند به ترتیب امتیازهای ۱,۱۱۷,۰۷۷ و ۱,۱۱۶,۶۳۷ را کسب کرده‌اند.

در رتبه سوم گوشی شیائومی ۱۲T پرو با امتیاز ۱,۰۶۱,۵۹۰ به چشم می‌خورد؛ گوشی هوشمندی که دوباره به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده است.

در این فهرست تنها یک گوشی از تراشه مدیاتک بهره می‌برد: ویوو X۸۰. این موبایل به چیپ دیمنسیتی ۹۰۰۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و توانسته امتیاز ۱,۰۰۵,۱۶۰ را به دست آورد.

در فهرست مربوط به قدرتمندترین گوشی‌های بالارده اندرویدی، در رتبه‌های اول تا چهارم با گوشی‌های مجهز به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ روبه‌رو هستیم. در رده اول گوشی ریلمی GT Neo ۳ با امتیاز ۸۱۷,۱۹۷ به چشم می‌خورد و در رتبه دوم پوکو X۴ GT با امتیاز ۷۹۷,۳۲۴ قرار گرفته است.

از رتبه پنجم تا دهم لیست همگی به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده‌اند و امتیازی در بازه ۶۹۳ هزار تا ۷۲۷ هزار کسب کرده‌اند. علاوه بر این، تمام آن‌ها از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند.