۰ نفر

آپدیت بعدی iOS کی می آید؟

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 678771
آپدیت بعدی iOS کی می آید؟

بر اساس گزارش‌ها، اپل ممکن است iOS ۱۶.۲ را در اواسط دسامبر منتشر کند، به احتمال زیاد iPadOS ۱۶.۲ نیز در کنار iOS ۱۶.۲ عرضه شود.

اولین نسخه بتای iOS ۱۶.۲ و iPadOS ۱۶.۲ هفته گذشته منتشر شد و هنوز هم ممکن است تغییراتی که اپل می‌تواند ایجاد کند و ویژگی‌هایی که می‌تواند به آپدیت iOS ۱۶.۲ اضافه کند، وجود داشته باشد.

یکی از قابلیت‌هایی که iOS ۱۶.۲ قرار است به آن اضافه کند، ادغام فعالیت‌های زنده برخی از ورزش‌ها به برنامه تلویزیون در آیفون است با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند بازی‌های خود را بلافاصله روی صفحه قفل یا قابلیت جزیره در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو پیگیری کنند.

آپدیت بعدی آیفون کی می آید؟

همچنین انتظار می‌رود گزینه جدید Sleep Widget به Lock Screen بیاید و اپل ممکن است سه گزینه از ویجت‌ها را ارائه دهد: یکی که مدت زمانی را که کاربر در رختخواب می‌گذراند، نشان می‌دهد و دیگری که نمودار میله‌ای از کیفیت خواب دارد و سومی مربوط به گزینه‌ای است که زمان در رختخواب را با یک نمایش بصری نمایش می‌دهد.

گفته می‌شود احتمالا اپل همچنین iOS ۱۶.۳، iPadOS ۱۶.۳ و macOS Ventura ۱۳.۳ را در فوریه و مارس همزمان با نسخه‌های جدید مک منتشر کند.