۰ نفر

دوربین مدار بسته را در این قسمت های خانه نصب کنید

۹ آبان ۱۴۰۱، ۸:۵۷
کد خبر: 677657
دوربین مدار بسته را در این قسمت های خانه نصب کنید

دوربین‌های امنیتی ابزاری عالی برای دستیابی به احساس امنیت هستند؛ زیرا امکان مراقبت بیشتری از وسایلتان را برای شما فراهم می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اولویت‌های برنامه ریزی، بودجه و امنیت خانه شما با اولویت‌های همسایه شما متفاوت است. بنابراین هیچ قانون یکسانی برای قرار دادن دوربین های امنیتی وجود ندارد.

این راهنما به شما کمک می‌کند تا مکان قرار دادن دوربین های مداربسته را برای دستیابی به حداکثر محافظت ممکن از خانه خود، تعیین کنید.

در ورودی

ممکن است تصور کنید که هکر‌ها همیشه به صورت مخفیانه از ورودی‌های جانبی عبور می‌کنند؛ اما آمار انجمن بین‌المللی بازرسان رسمی خانه نشان می‌دهد که ۳۴ درصد سارقان از درب ورودی استفاده می‌کنند. یک دوربین در ورودی اصلی همه افراد ورودی و خروجی از خانه شما را از اعضای خانواده و پرستاران کودک گرفته تا کارکنان تعمیر و نگهداری، کارکنان تحویل و ... را کنترل می‌کند.

درب‌های عقب و بغل

در‌های خارج از دید به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند تا بدون شناسایی وارد شوند، خواه دعوت شده باشند یا نه. آمار نشان می‌دهند که ۲۲ درصد از نفوذ‌ها از طریق درب پشتی رخ می‌دهد. برای اطمینان از آگاهی کامل از همه افراد ورودی و خروجی، دوربین‌هایی را به در‌های فرعی خود اضافه کنید؛ به خصوص اگر از این در‌ها بیشتر از در اصلی استفاده می‌کنید.

پارکینگ

پارکینگ یک هدف رایج برای سارقان است؛ زیرا یکی از ضعیف‌ترین نقاط ورود است. توصیه می‌شود دوربینی را در مسیر پارکینگ و یا راهروی خود نصب کنید که دوچرخه‌ها، ابزارها، کباب‌پزها، تجهیزات ورزشی، ماشین‌ها و هر کسی که با آن‌ها کار می‌کند را کنترل کند.

حیاط

نصب دوربین در حیاط به شما کمک می‌کند همه افراد خارج از خانه را زیر نظر داشته باشید. برای ضبط فعالیت‌های کودکان، حیوانات و مزاحمان مفید است.

مناطق مشترک

قرار دادن دوربین‌ها در مکان‌هایی مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن راهی عالی است برای دیدن این که آیا بچه‌ها کاری را که قرار است انجام دهند، انجام می‌دهند یا نه. می توانید بدانید حیوانات خانگی چه می‌کنند یا نظافتچی‌ها را بررسی کنید. اولویت بندی اتاق‌هایی با پنجره‌های بزرگ در طبقه همکف را در نظر بگیرید. از این طریق می‌توانید متوجه شوید که آیا کسی با آن درگیر است یا از آن به عنوان نقطه نفوذ استفاده می‌کند یا خیر.

راهروی اصلی

یک دوربین در راهرو‌های اصلی داخل خانه خود قرار دهید تا حرکت غیر قابل تشخیص برای هر کسی مشکل شود.