۰ نفر

آخرین وضعیت اتصال پیام رسان واتس آپ

۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبر: 676410
آخرین وضعیت اتصال پیام رسان واتس آپ

مشکل واتس اپ، پلتفرم پیام رسان، برطرف شد و این شرکت گفت که این مشکل پس از گزارش مشکلات کاربران در سراسر جهان در اوایل روز سه شنبه، برطرف شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حدود ساعت ۰۷:۵۰ به وقت گرینویچ، سایت گزارش قطعی Downdetector نشان داده بود که بیش از ۶۸۰۰۰ کاربر در بریتانیا مشکلاتی را با این برنامه گزارش کرده بودند. همچنین ۱۹۰۰۰ کاربر در سنگاپور و ۱۵۰۰۰ کاربر در آفریقای جنوبی این مشکلات را گزارش کردند.

سخنگوی شرکت مادر واتس‌اپ، گفت:" ما می دانیم که مردم امروز در ارسال پیام در واتس اپ مشکل داشتند. ما این مشکل را برطرف کرده‌ایم و برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می‌کنیم."

واتس اپ به یک وسیله ارتباطی حیاتی برای خانواده ها و مشاغل تبدیل شده است. هنگامی که واتس اپ در اکتبر گذشته یک ساعت قطعی داشت، قبل از اینکه معامله گران به پلتفرم های جایگزین مانند تلگرام روی بیاورند، به تجارت دارایی ها از ارزهای رمزپایه گرفته تا نفت ضربه زد.

جک مور، مشاور شرکت امنیت سایبری ESET مستقر در اسلواکی، گفت: «این اهمیت شرکت‌های میزبان بزرگی را که داده‌ها را در سراسر اینترنت هدایت می‌کنند، همراه با شرکت‌ها و افراد تکیه بر نقاط ارتباطی واحد نشان می‌دهد».

آخرین قطعی واتس اپ در طول فصل جشن در هند رخ داد - بزرگترین بازار آن از نظر تعداد کاربران - زمانی که مردم بیش از حد معمول از این پلت فرم برای ارسال پیام تبریک فصل استفاده می کنند.

سهام متا در معاملات پیش از بازار پس از قطعی با ۰.۷ درصد کاهش به ۱۲۸.۸۵ دلار رسید.