۰ نفر

ترفند‌های پنهان برای رهایی از تنها باگ آیفون!

۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷
کد خبر: 662728
ترفند‌های پنهان برای رهایی از تنها باگ آیفون!

با به کارگیری برخی ترفندها می توان زمان شارژ گوشی های آیفون را افزایش داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگرچه آیفون یکی از مشهورترین گوشی‌های هوشمند در جهان است، اما به دلیل طراحی متمایز و برنامه‌های متنوع، یک مشکل در آن معمولاً کاربران را آزار می‌دهد و آن «دوام باتری» است.

برای اکثر مردم، آیفون آن‌ها پس از شارژ یک شبه به سختی یک روز کامل دوام می‌آورد، که می‌تواند بسیار ناامید کننده باشد. به خصوص اگر برنامه‌هایی برای بعدازظهر داشته باشند و صاحب تلفن نتواند باتری را در طول روز شارژ کند.

ترفند‌های پنهان

با این حال خوشبختانه، برخی از ترفند‌های پنهان وجود دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده و به افزایش عمر باتری دستگاه خود کمک کرد. به عنوان مثال:

وقتی بیرون می‌روید وای‌فای را خاموش کنید و به‌جای وای‌فای از ۴G یا ۵G استفاده کنید، این روی مدت زمان ماندگاری باتری شما تأثیر مثبتی خواهد داشت.

بر اساس گزارشی که روزنامه بریتانیایی «سان» منتشر کرده است، اگر در خانه هستید، سعی کنید با استفاده از اتصال داده به وای فای متصل شوید؛ زیرا این کار باتری بسیار کمتری مصرف می‌کند.

باید روشنایی خودکار را روشن کنید. راه‌های دیگری برای صرفه جویی در عمر باتری وجود دارند، مهم نیست که چگونه از دستگاه استفاده می‌کنید، فقط تنظیمات خود را بهینه کنید.

ویژگی روشنایی خودکار به طور خودکار صفحه نمایش شما را با شرایط نوری تنظیم می‌کند و برای کمک به صرفه جویی در مصرف باتری در شرایط کم نور، صفحه نمایش را کم نور می‌کند.

همچنین می‌توانید حالت کم مصرف را فعال کنید. این کار باعث کاهش روشنایی صفحه، بهبود عملکرد دستگاه و کاهش انیمیشن‌های سیستم می‌شود.

خاموش کردن فعالیت پس‌زمینه یکی دیگر از راه‌های عالی برای حفظ عمر باتری، خاموش کردن فعالیت پس‌زمینه است، این ویژگی نشان می‌دهد که باتری توسط برنامه‌های دیگر در پس‌زمینه استفاده می‌شود، در حالی که شما از برنامه دیگری استفاده می‌کنید.

در نهایت، همیشه مطمئن شوید که دستگاه شما از آخرین نسخه iOS استفاده می‌کند؛ زیرا اپل به طور مداوم به روزرسانی‌هایی را منتشر می‌کند که نحوه استفاده آیفون شما از باتری را بهبود می‌بخشد.

اگر نیاز به به روز رسانی تنظیمات دارید، می‌توانید دستگاه خود را به منبع برق وصل کنید و به صورت بی سیم به روز رسانی کنید، یا آن را به رایانه خود متصل کرده و به آخرین نسخه iTunes به روز کنید.

با این ترفند‌ها باتری دستگاه خود را حفظ کرده و از شر تنها باگ آیفون خلاص خواهید شد.