۰ نفر

نسخه رسمی واتساپ برای ویندوز منتشر شد

۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۴
کد خبر: 661411
نسخه رسمی واتساپ برای ویندوز منتشر شد

واتساپ سرانجام‌ نسخه ویندوز پلتفرم خود را برای استفاده در دستگاه‌های کامپیوتری عرضه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارنت، به این ترتیب، شما می‌توانید بدون نیاز به گوشی همراه، پیام‌ها و تماس‌های واتساپی خود را از طریق کامپیوتر ارسال و دریافت کنید. شما برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از نسخه وب واتساپ (از طریق مرورگر) یا اپلیکیشن مبتنی بر وب آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که‌ نسخه دسکتاپی واتساپ هرچند از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه موبایلی ندارد اما سریع‌تر اجرا خواهد شد و عملکرد بهتری خواهد داشت. مزیت ارائه چنین نسخه‌ای آن است که‌ شما می‌توانید ادامه چت‌های واتساپی خود در گوشی موبایل را از روی کامپیوتر ادامه دهید.

این اپلیکیشن همان‌طور که گفته شد برای کامپیوترهای ویندوزی عرضه شده و نسخه MacOS آن نیز قرار است به‌زودی ارایه شود. این نسخه فعلا در حال آزمایش است و مبتنی بر نسخه آیفون واتساپ خواهد بود و روی لپ‌تاپ‌های اپل اجرا خواهد شد.

گفتنی است که‌ برای استفاده از نسخه ویندوز واتساپ باید آن را به اکانت موبایلی خود لینک کنید. بعد از لینک کردن اکانت‌، شما قادر به ارسال و دریافت تماس‌ها و پیام‌ها با قابلیت رمزگذاری سرتاسری خواهید بود. شما امکان استفاده از اکانت واتساپ خود را روی چهار دستگاه بدون نیاز به گوشی موبایل‌تان خواهید داشت. با این‌حال اگر تا ۱۴ روز از گوشی موبایل خود استفاده نکنید از این دستگاه‌ها به‌طور خودکار لاگ‌اوت خواهید شد.