۰ نفر

چطور استوری اینستاگرام رو دانلود کنیم؟

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبر: 653057
چطور استوری اینستاگرام رو دانلود کنیم؟

برای دانلود استوری اول باید وارد اینستاگرام خود شده و پیجی که قصد دانلود استوری‌های او را دارید بروید. برنامه محبوب اینستاگرام که مدتی است کاربران بیشماری در آن فعالیت می‌کنند و بیشتر افراد نیز در آن به کسب و کار مشغول‌اند به راحتی جزوی از زندگی مردم شده است.

آموزش صفر تا صد “دانلود استوری” و هایلایت های اینستاگرام

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که با بازید از استوری پیج‌های مختلف و یا فالوورهای خود به عکس یا فیلمی برخورد کنید که دلتان می‌خواهد آن را ذخیره کرده و یا از آن استفاده کنید. اما به راحتی نمی‌توان آن‌ها را دانلود و ذخیره کرد.

برای دانلود فیلم و عکس موجود در استوری اینستاگرام افراد، نحوه دریافت و دانلود را ادر این مقاله توضیح خواهیم داد.

چطور استوری اینستاگرام رو دانلود کنیم؟

نحوه دانلود استوری اینستاگرام از وب سایت

برای دانلود استوری اول باید وارد اینستاگرام خود شده و پیجی که قصد دانلود استوری‌های او را دارید بروید.

در قسمت بالای پیج مد نظر شما به علامت سه نقطه ضربه بزنید که در این صورت چندین گزینه زیر هم برای شما ظاهر خواهد شد. با ضربه بر روی گزینه copy profile URl، آدرس اینترنتی پیج را کپی می‌شود.

در این قسمت بر روی آدرس وب سایت رو به ‌رو https://aloinstagram.com/download-instagram-Stories کلیک کنید تا وارد فضای صفحه دانلود استوری اینستاگرام شوید. در صفحه مقابل شما در مستطیل سفید رنگ آدرس پیجی را که کپی کرده بودید را paste کرده، به دکمه download ضربه بزنید. تا دانلود انجام شود.

دانلود استوری اینستاگرام با story saver مخصوص اندروید

کاربرانی که از اینستاگرام در گوشی با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند برای دانلود استوری از طریق اپلیکیشن مخصوص اندروید می‌توانند از برنامه story saver استفاده کنند. با دانلود و نصب این برنامه از گوگل پلی یا سایت‌های مختلف در گوگل بر روی گوشی خود نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرامتان را در آن وارد کرده و داخل اپلیکیشن ورود کنید.

این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده است که همانند اینستاگرام عمل می‌کند. داخل اپلیکیشن لیستی از افرادی که جزو دنبال کننده یا دنبال شونده و ... هستند در صورت بارگزاری استوری برای شما نمایش داده خواهد شد که به راحتی ‌می‌توان با انتخاب پیج هر کدام از آنان یا سرچ نام آنان در قسمت جستجو استوری را ذخیره نمود.

اپلیکیشن story saver و ویژگی‌های آن

اولین ویژگی این اپلیکیشن دانلود استوری‌های اینستاگرام فقط با سه مرحله است.

داشتن سرعت بالا و سریع بودن در دانلود همچنین ذخیره عکس و فیلم دومین ویژگی این برنامه است.

سومین ویژگی داشتن قابلیت repost سریع در اینستاگرام است.

آخرین ویژگی نیز اشتراک گذاری استوری‌های دانلود شده در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس و توییتر است.

اپلیکیشن story save و دانلود استوری اینستاگرام

این اپلیکیشن هم مانند برنامه story saver است و ساز و کار آن‌ها یکی است اما در ویژگی‌هایی که دارند کمی متفاوت هستند. برنامه story save که از جدیدترین برنامه‌های دانلودر استوری به شمار می‌رود را همانند برنامه قبل از گوگل پلی برای گوشی اندرویدی نصب کنید. با قابلیت repost امکان دانلود استوری اینستاگرام افراد برای شما میسرخواهد شد.

با وارد شدن به این برنامه و لاگین کردن اینستاگرام خود با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، لیست دنبال کنندگان خود را مشاهده کرده و روی هر استوری که میخواهید دانلود کنید بر روی دکمه دانلود ضربه بزنید.

ویژگی اپلیکیشن story saver

با این برنامه امکان مشاهده و ذخیره استوری همچنین هایلایت‌های کاربران برای شما فراهم می‌شود.

نرم افزار یاد شده دانلود و ذخیره پست‌های موجود و IGTV را برای شما آسان می‌سازد.

اپلیکیشن از ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های اکانت خصوصی پشتیبانی انجام می‌دهد.

با استفاده از این نرم افزار شما قابلیت repost کردن استوری را در فید یا دایرکت اینستاگرام را خواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های story saver حفظ کیفیت بالای فیلم و عکس در هنگام دانلود است.

رابط کاربری آسان و راحتی که دارد باعث محبوبیت آن شده است.

حجم پایینی داشته و از لحاظ دانلود و نصب مشکلی ایجاد نمی‌کند.

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مخصوص اندورید برای دانلود استوری اینستاگرام GBinsta نام دارد که این برنامه را نیز مانند برنامه story saver از گوگل پلی یا سایت‌های موجود در گوگل دانلود و نصب کنید و نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد نمایید. استوری‌های موجود در اکانت شما ظاهر می‎شود که با انتخاب استوری مورد نظر برای دانلود، در ناحیه پایین برنامه، بر روی علامت سه نقطه ضربه بزنید. با این کار دو گزینهreport و download برای شما پیشنهاد می‌شود. با زدن بر روی دانلود، استوری انتخابی دانلود را آغاز خواهد کرد.

اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل iOS برای دانلود استوری اینستاگرم

افرادی که گوشی آیفون دارند نمی‌توانند از برنامه‌های مخصوص سایر سیستم‌ عامل‌ها مانند اندروید استفاده کنند. بنابراین لازم است نرم افزار insta story که مخصوص سیستم عامل iOS گوشی آیفون است را از سایت یا برنامه App store دانلود و نصب کنید.

با اینکه این برنامه بخاطر مخصوص بودن برای سیستم عامل گوشی آیفون طراحی شده اما ساز و کار آن مانند برنامه‌های گوشی اندرویدی است و پیچیدگی خاصی ندارد.

دانلود استوری اینستاگرام با کامپیوتر

اگر دوست دارید از طریق کامپیوتر استوری‌های اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید باید به سراغ مرورگر گوگل کروم بروید. اولین قدم برای دانلود، نصب افزونه‌ای به نام Chrome IG Story است که بعد از نصب، وارد حساب اینستاگرام خود از طریق کامپیوتر شوید. برای دانلود تمامی استوری‌های موجود یک حساب کاربری یا پیج، که از آن‌ها بازدید کرده یا هنوز موفق به باز نکردن آنان نشده‌اید روی استوری مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه دانلود استوری را انتخاب کنید.

استوری‌های دانلود شده به صورت یک فایل فشرده یا زیپ در کامپیوتر شما ذخیره می‌شود. یک نکته دیگر نیز در مورد دانلود استوری اینستاگرام به صورت یکتا این است که در میان چندین استوری موجود یک پیج، با رسیدن به عکس یا فیلم قابل توجه خود راست کلیک کنید و گزینه‌ی save image as یا save video as را کلیک کنید تا دانلود شود.

نکات مهم برای دانلود استوری اینستاگرام

قبل از نصب هر برنامه‌ای از بی‌خطر بودن و بد افزار نبودنش از طریق تحقیق مطمئن شوید تا پسورد و نام کاربری که هنگام ورود به برنامه از شما خواسته‌ می‌شود در دسترس افراد سودجو قرار نگیرد. اپلیکیشن‌ها و راه‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم امن بوده و با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را نصب و استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید.