۰ نفر

در به روز رسانی جدید؛

واتس اپ خبر از قطع پشتیبانی از نسخه های قدیمی ios داد

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹
کد خبر: 637583
واتس اپ خبر از قطع پشتیبانی از نسخه های قدیمی ios داد

واتس اپ همواره از پشتیبانی برخی نسخه های اندروید و iOS جلوگیری کرده تا به شرکت اجازه دهد ویژگی های خاصی را معرفی کند. به گفته مسئولان این اقدام بدان دلیل است که احتمال عدم اجرای ویژگی های جدید در سیستم عامل های قدیمی وجود ندارد.

اقتصاد آنلاین – مریم بیاتی؛ در به روز رسانی جدید واتس‌اپ در حال برنامه‌ریزی برای توقف پشتیبانی از iOS ۱۰، iOS ۱۱، iPhone ۵ و iPhone ۵C در ماه‌های آینده است.

بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی در پایان سال گذشته گزارش می کردند که واتس اپ قصد دارد پشتیبانی از iOS ۱۰ را تا پایان سال قطع کند، اما این خبر جعلی بود. به دلایل داخلی، واتس اپ اکنون واقعاً در حال برنامه ریزی برای حذف پشتیبانی از نسخه های خاصی از iOS در ماه های آینده است: آنچه پیرامون آن صحبت می کنیم در مورد نسخه‌های iOS ۱۰ و iOS ۱۱ است!

واتساپ

همانطور که در تصویر مشخص است واتس‌اپ پشتیبانی از iOS ۱۰ و iOS ۱۱ را پس از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ متوقف می‌کند. این موضوع در گزارشی در مرکز راهنمای رسمی واتس اپ مطرح شده که در آن این شبکه اجتماعی تأیید می‌کند که iOS ۱۲ و نسخه‌های جدیدتر به‌عنوان سیستم‌عامل‌های پشتیبانی‌شده و توصیه‌شده ذکر می‌شود.

اگر از iOS ۱۰ یا iOS ۱۱ استفاده می کنید، برای ادامه استفاده از واتس اپ باید سیستم عامل خود را به iOS ۱۲ به روزرسانی کنید و این بدان معنی است که همچنان می توانید از واتس اپ در آیفون ۵ اس، آیفون ۶ و آیفون ۶ اس استفاده کنید، اما باید سیستم عامل خود را به روز کنید. واتس‌اپ دیگر با آیفون ۵ و آیفون ۵ سی سازگار نخواهد بود زیرا iOS ۱۲ برای این دستگاه‌ها در دسترس نیست.