۰ نفر

بررسی چند پاور بانک پرفروش امسال

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳
کد خبر: 637434
بررسی چند پاور بانک پرفروش امسال

امروزه وسایلی که از باتری‌ های لیتیومی-یونی تغذیه می‌کنند، مانند گوشی‌ های هوشمند، لپ‌ تاپ‌ ها، تبلت‌ ها و غیره، بخش جدا ناپذیری از زندگی ما را تشکیل می ‌دهند. اما در عین حال خالی شدن شارژ باتری می‌ تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به پریز برق دسترسی نداشته باشید.

با خرید پاوربانک می‌توانید باتری تلفن همراهتان را بدون نیاز به پریز، شارژ کنید، بنابراین هرگز مجبور نخواهید بود فرصت گرفتن یک سلفی خاطره انگیز یا تماس مادرتان را از دست بدهید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین پاوربانک چه زمانی و در کجا ساخته شد؟

اولین پاوربانک قابل حمل در سال 2001 توسط یک شرکت چینی به نام Pisen ساخته شد. طرح اولیه دو باتری قلمی بود که توسط یک مدار کنار هم قرار گرفتند. این پاوربانک حجیم بود و عمر باتری کمی داشت. امروزه، طرح‌های بسیار پیچیده‌تر و فشرده‌تر با عمر باتری بسیار بالاتر وجود دارد. اکثر پاوربانک‌های مدرن می‌توانند در کف دست جای بگیرند و قبل از تمام شدن باتری شارژ خود، گوشی هوشمندتان را چندین بار شارژ کنند.

دعوت می‌کنیم برای بررسی سه مدل از پرفروش‌ترین پاوربانک‌ها از سه برند مختلف با ما همراه باشید.

1- پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ردمی شیائومی مدل PB200LZM

شیائومی یک شرکت چینی است که به تولید محصولات درجه یک با قیمت‌های بی‌نظیر شهرت دارد. پاوربانک 20000 میلی‌آمپری ردمی یکی از پرفروش‌ترین پاوربانک‌های برند شیائومی است. این مدل سال 2020 در رنگ مشکی و سفید منتشر شد. وزنی در حدود نیم کیلوگرم دارد و همان‌طور که حدس می‌زنید سنگین است.

این مدل پاوربانک ردمی 20000 میلی‌آمپر است که ظرفیت باتری بسیار بالایی دارد. همچنین بسیاری از ویژگی‌های جدید مانند شارژ سریع، باتری قابل جداشدن و غیره را با قیمت پایین ارائه می‌دهد.

پاوربانک پرفروش ردمی شیائومی مدل PB200LZM

پاوربانک ردمی با باتری‌های لیتیوم پلیمری پیشرفته با چگالی بالا عرضه می‌شود که باعث دوام بیشتر و بهینه‌سازی راندمان شارژ شده است، علاوه بر این با شارژر سریع 18 واتی نیز عرضه شده است. این پاوربانک خروجی‌های شارژ 5.1V/2.4A،9V/ 2A MAX  و 12V/1.5A MAX را پشتیبانی می‌کند که شارژ کارآمد و سریع طیف وسیعی از دستگاه‌های شما را تضمین می‌کند.

دارای دو پورت ورودی (Micro-USB/USB-C) و خروجی USB دوگانه با شارژ هوشمند است و همچنین شارژر سریع دوطرفه دارد که باعث شارژ سریع‌تر می‌شود.

حفاظت مدار آن 12 لایه بوده که دارای سطح پیشرفته حفاظت از چیپست است یعنی حفاظت در برابر اتصال کوتاه، جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، شارژ بیش از حد، دی - شارژ و غیره را تضمین می‌کند.

در کیفیت پاوربانک شکی نیست. با این‌حال، این بار ردمی به‌جای مواد فلزی از مواد پلاستیکی سخت استفاده کرده است که از جهت ظاهری محکم بوده و باعث می‌شود در هنگام نگه‌داشتن آن، چسبندگی بهتری به دست شما داشته باشد.

با این حال، بهترین ویژگی با این پاوربانک پرفروش این است که می‌تواند خود را طی چند ثانیه مجدد شارژ کند. این پاوربانک منحصربه‌فرد با طراحی سلول‌های لیتیوم پلیمری کیفیت بالا بسیار پایدار است، منبع انرژی 1.5 میلی‌آمپر ساعتی دارد و به باتری‌های لیتیوم‌-یونی مرغوب مجهز شده است.شارژ سریع پاوربانک ردمی شیائومی مدل PB200LZM

صادقانه بگوییم؛ اگر بودجه کافی دارید، به سراغ پاوربانک ردمی 10000 میلی آمپری نروید. زیرا اگر به سراغ مدل 20000 میلی‌آمپری ردمی بروید، می‌تواند مزایای خیلی بیشتری به شما بدهد و ارزش خرید بالاتری دارد. در آخر اینکه نیازی به نگرانی در مورد ایمنی نیست و حتی می‌توانید دو دستگاه را به طور هم‌زمان با این وسیله شارژ کنید.

برای خرید این پاوربانک اقتصادی، می‌توانید به فروشگاه اقتصاد آنلاین رجوع کنید.

2-پاوربانک 20100 میلی‌آمپر انکر مدل A1271 PowerCore

انکر یکی از محبوب‌ ترین نام‌ ها در فضای پاور بانک است و PowerCore 20100 هم یکی از پرفروش ‌ترین محصولات آن است. این شرکت طراحی، پاور بانک‌های خود را در سال‌های اخیر بسیار بهبود بخشیده و این نسخه یکی از بهترین نسخه‌هایی است که تاکنون دیده‌ایم.

گوشه‌های بدنه این پاوربانک گرد است، این موضوع حمل آن را آسان کرده و با توجه به ظرفیت بالا باتری، از سبک بودن آن، یعنی 350 گرم تحت‌تأثیر قرار خواهید گرفت. یکی از گوشه‌های گرد دارای دکمه‌ای برای روشن شدن دستگاه است و با فشار دادن آن چهار چراغ در قسمت بالایی دستگاه روشن می‌شود. اگر فقط دوتا از آن‌ها روشن شوند، متوجه خواهید شد که حدود 50 درصد از ظرفیت آن باقی‌مانده است. این راحت‌ترین راه برای تشخیص میزان شارژ باقی‌مانده شما است.

پاوربانک انکر مدل A1271 PowerCore

PowerCore 20100 دارای دو درگاه USB است تا بتوانید کابل‌های شارژ خود را وصل کنید و دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کنید. همچنین یک اسلات micro USB برای اتصال به شارژر خود پاوربانک وجود دارد.

ظرفیت 20100 میلی‌آمپر ساعت، یکی از واحدهای بزرگ انکر است. 20100 میلی‌آمپر ساعت برای شارژ مجدد آیفون، 7 تا 8 بار و آی‌پد حدود 2 بار کافی است. این باعث می‌شود که دستگاه در هنگام مسافرت یا کمپینگ در دسترس باشد و برای چند روز به پریز برق احتیاجی نداشته باشید.

باتری‌های پاوربانک انکر دارای سلول‌های باتری جدید پاناسونیک هستند. همچنین دارای تقویت ولتاژ هستند تا جریان پایدارتری را از طریق کابل شارژ شما ارسال کنند.

این پاوربانک پرفروش دارای فناوری شناسایی هوشمند است. به این معنی که می‌تواند اساساً با هر دستگاهی که به آن وصل می‌کنید، سازگار شود. انکر می‌تواند ‌تمام گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اپل و اندروید و همچنین برخی از لپ‌تاپ‌ها و مک‌بوک‌ها را شارژ کند.

یک باتری خارجی با ظرفیت 20100 میلی‌آمپر ساعت در صورت استفاده از پورت USB کامپیوتر یا شارژر تلفن، ممکن است حدود یک روز کامل شارژ شود. با این حال، این واحد انکر دارای یک ورودی 2 آمپر است، بنابراین می‌تواند بسیار سریع‌تر (تقریباً طی 8 الی 10 ساعت) شارژ شود. برای دریافت سریع‌ترین سرعت شارژ، به یک شارژر 2 آمپری نیاز دارید. اگر فقط یک شارژر 1 آمپری دارید، نگران نباشید زیرا همچنان می‌تواند این دستگاه انکر را با سرعت کمتری شارژ می‌کند.

پاوربانک انکر  مدل A1271 PowerCor با دو پورت USB Power IQ و یک پورت USB_C

ضربه‌زدن روی دکمه پاور ظرفیت باقیمانده واحد Anker را با استفاده از LEDهای روی خود دکمه نشان می‌دهد. این امر باعث می‌شود به‌راحتی متوجه شوید که آیا نیاز به شارژ دستگاه قبل از سفر بعدی دارید یا خیر.

اگر دستگاه جدیدتری دارید که از USB-C پشتیبانی می‌کند، این پاوربانک یک انتخاب عالی برای شارژ نگه‌داشتن آن دستگاه است. حتی اگر هیچ دستگاه سازگار با USB-C ندارید، PowerCore+ 20100 یک پاوربانک قوی با دو پورت USB Power IQ است. با اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار است و برای سفرهای کمپینگ، پیاده‌روی طولانی‌مدت یا اگر فقط می‌خواهید برای قطع برق آماده باشید، عالی است.

برای خرید این پاوربانک پرکاربرد، می‌توانید به فروشگاه اقتصاد آنلاین رجوع کنید

3-پاوربانک 20000 میلی آمپر سیلیکون پاور مدل 15QS

 برند سیلیکون پاور در سال‌های گذشته موفق شده با پاوربانک‌های با کیفیت و کاربردی که تولید کرده است، اعتبار زیادی را برای خود به دست بیاورد. ‌ به‌طورکلی پاوربانک‌های این برند بیشتر داخل کشور ما در دسترس هستند و  QS15 یکی از پرفروش‌ترین پاور بانک‌های این برند است.

پاوربانک سیلیکون پاور مدل 15QS

 پاوربانک QS15 ازتکنولوژی SmartBOOST برای شارژ سریع بهره می‌گیرد و باتری باکیفیت 20000 میلی‌آمپری می‌تواند هر تلفن هوشمندی را بین 4 تا 6 دفعه به طور کامل شارژ کند، این یعنی هرجایی که باشید برای روزها از ذخیره باتری خیالتان راحت است. این مدل با استفاده از شارژدهی 18 وات از طریق پورت Type-C و با QC3.0 از طریق 2 پورت USB Type-A می‌تواند تا 2.5 برابر نسبت به مدل‌های معمولی سریع‌تر شارژ کند.

مدل QS15 دو درگاه برای شارژ کردن پاوربانک: درگاه Micro-USB و درگاه Type-C ارائه می‌دهد. با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع درگاه Type-C شما می‌توانید تا 70 درصد سریع‌تر نسبت به درگاه استاندارد 10 وات پاوربانک را شارژ کرده و زمان زیادی را برای خود ذخیره کنید.

QS15 برای راحتی شما طراحی شده است. با 3 خروجی می‌توانید تا 3 دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ کنید. دستگاه‌های خود را با دو درگاه USB نوع A و یک درگاه نوع C ترکیب و مطابقت دهید تا همه وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید. این پاوربانک شامل یک کابل تبدیل USB Type-A به Type-C نیز می‌باشد.

پاوربانک سیلیکون پاور مدل 15QS با سه پورت خروجی

وزن این پاوربانک 400 گرم می‌باشد، بنابراین پاوربانک سنگینی است. این پاوربانک پرفروش برند سیلیکون پاور با امکانات فراوان در یک ابعاد مطلوب و مناسب طراحی شده است، تا پاسخگوی نیاز شما در سفر و مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید، باشد.

انتخاب یک پاوربانک باکیفیت و پرکاربرد، با توجه به مدل‌های فراوان موجود در بازار می‌تواند گیج‌کننده باشد. در این مقاله سعی کردیم با معرفی سه پاوربانک پرفروش و باکیفیت، شما را در خرید پاوربانک مناسب راهنمایی کرده باشیم. اگر این مطلب برایتان جالب بود و شما را در انتخاب پاوربانک راهنمایی کرد و یا اینکه در مورد تهیه این وسیله ابهامی دارید، خوشحال میشیم نظرتون رو زیر همین مطلب با ما به اشتراک بزارید.