۰ نفر

اضافه شدن قابلیت جدید به واتساپ؛

قابلیت انجمن (Communities) به واتساپ اضافه شد

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸
کد خبر: 628215
قابلیت انجمن (Communities) به واتساپ اضافه شد

واتساپ به صورت رسمی از قابلیت Communities در پیام رسان خود رونمایی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، متا میلیون‌ها دلار برای سرمایه گذاری و آینده شبکه‌های اجتماعی هزینه می‌کند، اما در کوتاه مدت این غول فناوری به دنبال افزایش کارایی و افزایش قدرت پیام رسان خود برای ارتباط و اتصال کاربران به شیوه‌ای خصوصی‌تر است. بنا به گزارش TechCrunch، به همین منظور این شرکت از به روزرسانی قابل توجه خود در برنامه پیام رسان واتساپ خبر داد که نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور خصوصی با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار بلکه در گروه‌های بزرگتر گفتگو و مباحثه به نام انجمن (Communities) شرکت کنند.

هدف از این انجمن ها، ایجاد ویژگی‌های جایگزینی غنی برای گروه‌های چت بزرگتر که اشتراک فایل ها، تماس گروهی ۳۲ نفره، واکنش‌های ایموجی و همچنین کنترل توسط ادمین و ابزار‌های مدیریتی را فراهم می‌کند.

 

برای افزایش تعداد اعضای انجمن ها، ادمین‌ها می‌توانند اعضاء را به صورت جداگانه به انجمن‌ها اضافه کنند یا می‌توانند لینک دعوت را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. همچنین برای کلاب‌ها و سایر گروه‌ها که رفت و آمد کاربران موقتی است ادمین‌ها در صورت صلاحدید قادر به حذف آن‌ها از این انجمن‌ها خواهند بود. علاوه بر این، فقط ادمین‌ها می‌توانند از طریق انجمن اصلی، اطلاعیه‌ها را با همه اعضای انجمن به اشتراک بگذارند که در ابتدا از چند هزار کاربر پشتیبانی می‌کند. با افزوده شدن این ویژگی، اعضای انجمن فقط می‌توانند در گروه‌های کوچکتری که مدیران ایجاد کرده یا مورد تایید آن‌ها است چت کنند.

واتساپ2

با این حال در تنظیمات واتساپ، کاربران می‌توانند از قبل مشخص کنند که چه کسی می‌تواند آن‌ها را به یک چت گروهی (انجمن) اضافه کند. کاربران همچنین می‌توانند تخلف‌ها را گزارش و حساب‌ها را مسدود و در صورت عدم تمایل در مشارکت در انجمن ها، به صورت پنهانی (مانند چت‌های سنتی واتساپ کاربران دیگر متوجه خروج آن‌ها نشوند) آن را ترک کنند.