۰ نفر

بررسی مشکلاتی که واتس اپ را قطع می کند؛

در هنگام قطع واتس اپ چه باید کرد؟

۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 624010
در هنگام قطع واتس اپ چه باید کرد؟

در این متن با روش آگاهی از قطع شدن پیام رسان واتس اپ آشنا شوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران برخی مواقع و به دلایل نقص فنی با قطعی پیام رسان واتس اپ مواجه می‌شوند.

به گزارش screenrant، این نرم افزار در گوشی‌های هوشمند و هم دسکتاپ در دسترس است. امکان ارسال فایل‌هایی از جمله صدا، تصاویر، اسناد، استیکر‌ها و موارد دیگر برای کاربران وجود دارد. کاربران با فعال کردن ویژگی چند دستگاهی، بدون داشتن اتصال اینترنتی در تلفن‌های هوشمندشان از رایانه‌های خود به این سرویس دسترسی دارند. همچنین این شبکه اجتماعی برای حفظ یکپارچگی پیام‌ها و رسانه‌ها، ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری سرتاسری و تایید دو مرحله‌ای را ارائه می‌دهد. طبق شواهد، واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی واکنش نشان دادن با ایموجی‌ها به پیام‌ها است.

واتساپ2

برای بررسی قطعی واتس اپ باید به Down Detector مراجعه کرد. این پلتفرم اطلاعاتی در مورد وضعیت یک سرویس یا یک وب سایت را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، در Down Detector می‌توان زمان قطع سرویس WhatsApp را بررسی کرد. همچنین مشکلات پیش آمده و تعداد کاربران مواجه شده با قطعی واتس اپ نمایش داده می‌شود. واتس اپ با بالا رفتن تعداد کاربران  با مشکل قطعی مواجه شده که از طریق دسته رسمی توئیتر خود آن را اعلام می‌کند. در این زمان کاربران باید حساب کاربری خود را برای تایید و به روز رسانی در مورد قطع شدن بررسی کنند.

واتساپ3

برخی کاربران هم معمولاً در سایر رسانه‌های اجتماعی مانند Reddit، Instagram و حتی فیسبوک این مشکل را گزارش می‌دهند. یکی دیگر از راه‌ها تا هنگام رفع مشکل قطعی واتس اپ استفاده از پلتفرم‌های جایگزین است. واتس اپ اکتبر پارسال به همراه سایر اپلیکیشن‌ها مانند اینستاگرام و فیسبوک با قطعی مواجه شد. آن زمان مارک زاکربرگ از کاربران به دلیل مشکل به وجود آمده عذرخواهی کرد. به گفته مسئولان این شرکت وجود خطای سیستمی نام دامنه باعث قطع شدن واتس اپ شده بود.