۰ نفر

عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی در سال آینده

۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۸
کد خبر: 623254
عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی در سال آینده

مک بوک ایر ۱۵ اینچی در مقایسه با سری‌های قبل با صفحه نمایش بزرگتر عرضه می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اپل ممکن است سال آینده یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی را عرضه کند. این شرکت چندین سال است که در مورد ساخت یک مدل بزرگتر از Air صحبت می‌کند.

به گزارش سایت digitaltrends؛  انتظار می‌رود مک‌بوک ایر اپل نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه نازک‌تر در مقایسه با مدل‌های ایر قبلی داشته باشد. افزون بر این شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مک بوک جدید اپل ممکن است یک بریدگی داشته باشد.

براساس گزارش‌ها؛ این خبر پس از شایعات در مورد مک بوک ایر جدید، از جمله رندر بسیار واقعی از ZONEofTECH منتشر می‌شود. طبق گفته DSCC، سطح پایه مک بوک ۱۵ اینچی نیز به‌روزرسانی می‌شود. پیش بینی می‌شود طراحی این مک بوک مشابه با iPad Air، iPad Pro و هر محصول دیگر اپل باشد

مشاوران زنجیره تامین نمایش (DSCC) گروهی از کارشناسان زنجیره تامین متخصص در محصولات هستند. به همین علت، آن‌ها با پنل‌هایی که در قسمت پشتی محصولات استفاده می‌شوند، آشنا هستند. به گفته مشاوران مک بوک پانزده اینچی اپل بسیار با کیفیت است و پیش بینی‌ می‌شود رضایت کاربران را در پی داشته باشد.

مک بوک

اپل در  سال گذشته به شدت سری مک‌های خود را اصلاح کرده است و در به روز رسانی جدید خود از تراشه‌های M۱ استفاده کرده است. پس از عرضه اولیه دستگاه‌های M۱، M۱ iMac ۲۴ اینچی چندین ماه بعد با چندین گزینه رنگی جدید کامل شد. هفته گذشته، اپل مک استودیو را معرفی کرد.