۰ نفر

انتشار جزییاتی از هک وب سایت های رژیم صهیونیستی؛

اعلام وضعیت اضطراری در سرزمین رژیم صهیونیستی

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶
کد خبر: 620669
اعلام وضعیت اضطراری در سرزمین رژیم صهیونیستی

جزییاتی از هک وب سایت های رژیم صهیونیستی منتشر شد و مقامات این رژیم به دنبال این اتفاق وضعیت اضطراری اعلام کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش های منتشرشده، شب گذشته تعدادی از سایت‌ها و پلتفرم‌های رژیم صهیونیستی مورد حمله سایبری قرار گرفته و هک شده‌اند. بنا بر اعلام امنیت سایبری رژیم صهیونیستی سایت‌های نخست وزیری و وزارتخانه‌های دادگستری، امور داخلی، بهداشت و تجارت اسرائیل از کار افتاده‌اند.

به دنبال این اتفاق، نت‌بلاکس که امنیت سایبری و حکومتی اینترنت را به صورت جهانی رصد می‌کند، جزییاتی را در این باره منتشر کرده است.

این سازمان در چند  توئیت نوشته است:

گزارش های اولیه از اعلام وضعیت اضطراری رسمی در واکنش به این حادثه سایبری که توسط بسیاری از خبرگزاری‌های اسرائیلی و بین المللی منتشر شده، مورد اعتراض قرار گرفته است. هنوز هیچ بیانیه رسمی در این مورد وجود ندارد.

1

شبکه دولتی اسرائیل (پروژه Tehila، AS8867) که میزبان چندین دامنه وب سایت دولتی است، در سطح بین المللی غیرقابل دسترس شده است. کاربران داخل کشور همچنان می توانند به پلتفرم ها دسترسی داشته باشند.

2

با اعلام وضعیت اضطراری توسط مقامات دفاعی این کشور و اداره ملی سایبری، اختلال قابل توجهی در چندین شبکه ارائه شده توسط ارائه دهندگان برجسته اسرائیلی Bezeq و Cellcom ثبت شده است.

3