۰ نفر

ترفندهای جالب گوشی موبایل؛

با این روش ها گوشی آیفون خود را جذاب کنید

۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹
کد خبر: 619221
با این روش ها گوشی آیفون خود را جذاب کنید

آیفون شما ترفندهای منحصر به فردی دارد که احتمالاً از آنها اطلاعی ندارید. در این مطلب، تعدادی از ترفندهای آیفون را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید با به کارگیری این ترفندهای آیفون بسیار جذاب و سرگرم کننده از امکانات منحصر به فرد گوشی های آیفون استفاده کنید.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛ در صورت لزوم به صورت خودکار اطلاعات تلفن خود را پاک کنید؛

این گزینه برای پاک کردن تمام داده های موجود در تلفن پس از ۱۰ تلاش برای رمز عبور ناموفق در تنظیمات آیفون شما پنهان است. اگرچه به نظر می رسد از دست رفتن داده‌ها بسیار ترسناک است، اما بعید است برای شخص دیگری قابل توجه باشد که اطلاعات شما را به طور تصادفی پاک کند. دلیل این امر این است که پس از پنجمین تلاش رمز عبور ناموفق ، iOS نیاز به یک وقفه ۱ دقیقه‌ای دارد تا بتوانید دوباره رمز ورود را وارد کنید. بعد از ششمین تلاش ، ۵ دقیقه وقت تلف می‌کنید. بعد از هفتم ، ۱۵ دقیقه و به همین ترتیب.

این بدان معنی است که ورود ۱۰ کد عبور نادرست بیش از ۳ ساعت طول می کشد. تنها کسی که این مدت زمان زیادی را سپری می‌کند احتمالاً قصد بدی دارد، به این معنی که شما می خواهید داده های شخصی شما پاک شود. در اینجا نحوه اعمال کردن این مورد در قسمت  تنظیمات آیفون آورده شده است.

روی Settings ضربه بزنید

به پایین بروید و روی Touch ID و Passcode بروید

رمز عبور خود را وارد کنید

تنظیمات Erase data را به موقعیت on تغییر دهید.

حتی اگر هر روز از گوشی آیفون خود استفاده می کنید ، ممکن است متوجه نشوید که استفاده از آیفون باعث می شود چه امکانات منحصر به فردی در اختیار داشته باشید.

یکی از بزرگترین مزایای iOS نسبت به اندروید این است که آیفون شما بصورت یکپارچه با سایر دستگاههای اپل از جمله MacBook ، iPad و Apple Watch متصل می شود. اگر می خواهید از طریق لپ تاپ خود به یک تماس پاسخ دهید یا به یک پیام متنی پاسخ دهید ، در قسمت تنظیمات آیفون اقدامات زیر را انجام دهید:

روی Settings ضربه بزنید

روی Phone یا  Messages ضربه بزنید

روی Allow calls on other devices (یا Text Message Forwarding) ضربه بزنید

دستگاههایی را که مایل به دریافت و ارسال تماس تلفنی یا پیام هستید را انتخاب کنید.

 

با به کار گیری ترفند های آیفون از انقضای پیام های صوتی جلوگیری کنید

ترفند آیفون : پیام های صوتی منقضی شده آیفون اپل

به هر دلیلی ، پیام های صوتی ارسال شده از طریق iMessage پس از ۲ دقیقه از بین می روند. با به کار گیری این ترفند آیفون در قسمت تنظیمات آیفون  از حذف خودکار پیام های صوتی در گوشی آیفون خود جلوگیری کنید.

روی تنظیمات ضربه بزنید

روی Messages ضربه بزنید

به پایین بروید

در بخش «Audio Messages» روی «Expire» ضربه بزنید

سپس روی Never ضربه بزنید.

با حرکت آهسته عکس سلفی بگیرید

می خواهید سلفی های خود را به اوج های جدید برسانید؟ جدیدترین دوربین های جلوی آیفون (آیفون 11 ، 11 پرو ، 11 پرو مکس) می توانند با حرکت آهسته عکس بگیرند.

برنامه دوربین را باز کنید،

روی SLO-MO ضربه بزنید،

برای استفاده از دوربین جلو روی نماد تعویض دوربین ضربه بزنید،

روی دکمه record ضربه بزنید.

فیلم ها را با یک اشاره ضبط کنید

بعضی اوقات باید لحظه ای را به سرعت ضبط کنید و تا زمانی که برنامه دوربین را باز کنید و آن را به حالت فیلم تبدیل کنید، ممکن است دیر شده باشد. در قسمت دوربین امکانی فراهم شده  که شما می توانید بسیار سریعتر از قبل فیلم را ضبط کنید.

برنامه دوربین را باز کنید،

برای شروع فیلمبرداری دکمه شاتر را در پایین نگه دارید،

وقتی می خواهید ضبط را متوقف کنید انگشت شست یا انگشت خود را آزاد کنید.

صدای گوشی خود را به سرعت افزایش یا کاهش دهید

ترفند آیفون : تنظیم  میزان صدا با صفحه نمایش لمسی آیفون اپل

اگر نمی خواهید دکمه صدا را در کنار آیفون خود فشار دهید ، اکنون می توانید میزان صدا را با استفاده از صفحه لمسی تنظیم کنید.

دکمه های میزان صدا را مانند حالت عادی در کنار تلفن خود فشار دهید ، به جای ادامه فشار دادن دکمه فیزیکی ، فقط انگشت خود را روی نشانگر میزان صدا در صفحه لمسی خود بکشید!

نکته : نوار پیمایشی در iOS 13 در برنامه Safari اکنون به شما امکان می دهد سریعتر پیمایش کنید. این به ویژه هنگامی مفید است که شما یک سند PDF طولانی را بررسی می کنید.

همانطور که معمولاً در یک صفحه پیمایش می‌کنید،

بر روی نوار پیمایش فشار طولانی دهید و آن را به بالا یا پایین بکشید،

هرچه سریعتر بکشید ، صفحه سریعتر پیمایش می‌کند.

محدودیت های حجم دانلود را با ترفندهای آیفون از بین ببرید

اپل برای جلوگیری از محدودیت داده‌های شرکت مخابراتی هنگام بارگیری برنامه ، محافظتی در نظر گرفته است. قبلاً فایل‌های بزرگ را فقط از طریق Wi-Fi می توانستید دانلود کنید. با این ترفند گوشی آیفون از محدودیت حجم دانلود خلاص می‌شوید.

به Settings بروید،

روی iTunes & App Store ضربه بزنید،

روی App Downloads ضربه بزنید،

Limit .را غیرفعال کنید