۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

چند ترفند جالب واتساپ

۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۲۲
کد خبر: 617004
چند ترفند جالب واتساپ

پیام رسان واتساپ دارای رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال کاربردی است که قابلیت های متنوعی را ارائه می‌ دهد. سرعت پیام رسانی در این برنامه بالا است و برای ارسال عکس و ویدیو نیز بسیار مناسب است.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛ ترفندهای واتساپ بسیار زیاد هستند و تاکنون عده کمی از کاربران این ترفندها را کشف کرده‌اند. ویژگی‌های کلی برنامه واتساپ که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند شامل تماس صوتی و تصویری و همچنین ارسال پیام متنی است. اما این موارد تنها قابلیت‌های این پیام‌رسان محبوب و کاربردی نیست. برنامه واتساپ دارای ویژگی‌های کشف نشده متعددی است که تنها برخی کاربران ماجراجو توانسته‌اند آن‌ها را کشف کنند.

یکی از این موارد، قابلیت بولد (Bold) کردن پیام‌ها است. انجام این کار بسیار ساده است. برای بولد کردن پیام‌های خود کافی است یک ستاره () در ابتدا و انتهای پیام خود قرار دهید و به سادگی آن را بولد کنید. به عنوان مثال اگر بخواهید واژه بیسکویت را بولد کنید، باید آن را به صورت *بیسکویت بنویسید. برای ایتالیک (Italics) کردن پیام‌های خود نیز باید در ابتدا و انتهای پیام خود از آندرلاین (_) استفاده کنید. برای خط کشیدن (Strikethrough) بر روی پیام‌ها نیز می‌توانید در ابتدا و انتهای پیام‌هایتان از (~) استفاده کنید. گزینه دیگری نیز برای پیام نوشتن با فونت متفاوت (Monospace) وجود دارد که باید در ابتدا و انتهای پیام خود از 3 اکسان‌گراو (`) استفاده کنید.

شما در واتساپ نیز مانند اینستاگرام می‌توانید نظرسنجی (Poll) قرار دهید، اما قرار دادن نظرسنجی در واتساپ کمی متفاوت‌تر از اینستاگرام است. برای گذاشتن نظرسنجی در واتساپ باید اقدامات زیر را انجام دهید:

با استفاده از Poll creation form یک نظرسنجی برای خود بسازید.

نظرسنجی را در Dashboard قرار دهید.

ابتدا بر گزینه Embed & Share و سپس گزینه Link کلیک کنید.

لینک را کپی کرده و آن را در گروه‌های واتساپ خود جایگذاری کنید.

به همین سادگی و با طی کردن این مراحل می‌توانید در واتساپ برای خود ربات نظرسنجی بسازید.