۰ نفر

توئیتر حالت امن را فعال کرد

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۵۸
کد خبر: 612197
توئیتر حالت امن را فعال کرد

ویژگی Safety Mode به کاربران کمک می‌کند تا در مقابل آزار و اذیت‌های فضای مجازی ایمن بمانند، اکنون این قابلیت در دسترس کاربران ۶ کشور است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مشکل داشتن یک نمایه عمومی در رسانه‌های اجتماعی این است که تقریباً هرکسی در جهان می‌تواند آنچه را که شما پست می‌کنید و می‌نویسد ببیند. این به نوبه خود باعث می‌شود که کاربران در معرض ترول‌ها و آزار و اذیت افرادی باشند که نمی‌شناسند. به همین دلیل است که توئیتر در سال ۲۰۲۱ یک حالت ایمنی را معرفی کرد.

به گزارش ubergizmo، این ویژگی سال گذشته معرفی شد و تنها برای تعداد کمی از کاربران به عنوان بخشی از یک آزمایش در دسترس بود. با این حال، توئیتر از آن زمان اعلام کرده که پوشش Safety Mode را به کاربران بیشتر و همچنین کشور‌های بیشتری گسترش خواهد داد. این ویژگی حدود ۵۰ درصد از حساب‌های آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، ایرلند و نیوزلند را پوشش می‌دهد.

توجه داشته باشید که این ویژگی هنوز به عرضه کامل نرسیده، بنابراین به نظر می‌رسد که توئیتر همچنان در حال آزمایش این ویژگی باشد و به مرور زمان تعداد کاربرانی را که در حال آزمایش این ویژگی هستند را افزایش خواهد داد. بنابراین اگر این ویژگی را در دسترس خود نمی‌بینید، نگران نباشید احتمالا به زودی این ویژگی برای شما فعال خواهد شد.

توییتر2

حالت Safety Mode چیست؟

حالت Safety Mode توئیتر قابلیتی است که به طور خودکار حساب‌هایی را که این شرکت فکر می‌کند ممکن است از برای شما مضر باشد را مسدود می‌کند. این حساب‌ها به‌مدت هفت روز به‌طور موقت مسدود می‌شوند و نمی‌توانند با شما تعامل داشته باشند، اما کاربران می‌توانند آن توئیت‌ها و حساب‌ها را بررسی کنند و آن‌ مواردی را که کاربران فکر می‌کنند توئیتر اشتباه کرده‌ را رفع انسداد کنند.