۰ نفر

چگونه چندین پیام را به طور همزمان در واتس آپ فوروارد کنیم؟

۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲:۲۹
کد خبر: 611801
چگونه چندین پیام را به طور همزمان در واتس آپ فوروارد کنیم؟

کاربران iOS می توانند چندین پیام را در یک چت گروهی یا فردی انتخاب کرده و آن را با چندین مخاطب ارسال کنند در ادامه نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واتس آپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام رسان در سطح جهان است. پلتفرم متعلق به متا به‌روزرسانی‌هایی را با ویژگی‌های جدید و رفع اشکال به طور منظم برای برنامه خود ارائه می‌کند. اگرچه این برنامه به روشی کاملاً مشابه روی کاربران iOS، اندروید و ویندوز کار می‌کند؛ اما چند ویژگی وجود دارد که فقط برای کاربران آیفون اپل در دسترس است. با این حال نمی‌توان گفت که این ویژگی‌ها فقط برای iOS باقی خواهند ماند.

یکی از این ویژگی‌ها که فقط برای کاربران آیفون اپل در دسترس است، امکان فوروارد چند پیام به طور همزمان است. کاربران iOS می‌توانند چندین پیام را در یک چت گروهی یا فردی انتخاب کرده و آن را با چندین مخاطب ارسال کنند. برای اینکه بدانید چگونه چندین پیام را به طور همزمان در واتس آپ فوروارد کنید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید.

۱. واتس آپ را در تلفن هوشمند iOS خود باز کنید.

۲. به یک چت گروهی یا فردی بروید که می‌خواهید چندین پیام را از آن فوروارد کنید.

۳. روی پیامی که می‌خواهید فوروارد شود، به مدت طولانی فشار دهید. همچنین می‌توانید پیامی را با یک فایل رسانه‌ای انتخاب کنید.

۴. از منو، روی گزینه Forward ضربه بزنید.

۵. اکنون می‌توانید چک باکس‌ها را قبل از هر پیام در بخش چت مشاهده کنید. پیام‌هایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید.

۶. پس از انتخاب، روی نماد اشتراک گذاری در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.

۷. کاربرانی را که می‌خواهید پیام را برای آن‌ها فوروارد کنید انتخاب کنید.

۸. پس از اتمام، روی Forward در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.