۰ نفر

چگونه قبل از ارسال پیام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟

۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۲۶
کد خبر: 611190
چگونه قبل از ارسال پیام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟

مدتی است که واتس اپ در حال افزایش قابلیت‌های خود است. از جمله ویژگی‌هایی که اخیراً در پلتفرم پیام‌رسانی فوری معرفی شده است، امکان انتقال پیام‌ها از آیفون به پیکسل، گزینه ارسال پیام‌های ناپدید شده و پشتیبانی از پرداخت‌های موبایلی مبتنی بر رمزنگاری است.

به گزارش دیجیتال ترندز، اکانت رسمی توییتر واتس اپ اخیراً در مورد اضافه شدن ویژگی جدیدی که میلیون‌ها کاربر مدت هاست خواستار آن هستند، توییت کرده است.  بله، واتس‌اپ در نهایت به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی را قبل از ارسال آن‌ها گوش کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب،  در اینجا نحوه استفاده از ویژگی  جدید با یادداشت‌های صوتی واتس‌اپ آورده شده است تا مطمئن شوید که در نهایت یک یادداشت صوتی ارسال نمی‌کنید که ممکن است بعداً پشیمان شوید.

قبل از شروع، لطفاً مطمئن شوید که از آخرین نسخه پیام رسان واتس اپ استفاده می‌کنید.  برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که فروشگاه  گوگل پلی را باز کنید، واتس اپ را جستجو کنید و بررسی کنید که آیا گزینه Update را می‌بینید یا خیر.  اگر نه، شما باید خوب باشید.  اکنون که تمام پیش نیاز‌ها برآورده شده است، بیایید بررسی کنیم که چگونه این کار را انجام دهیم.

مرحله ۱: یک مخاطب واتس اپ یا یک چت گروهی را باز کنید و به دنبال نماد میکروفون بگردید.

مرحله ۲: روی نماد میکروفون ضربه بزنید، آن را نگه دارید و سپس به سمت نماد قفل بالا بکشید تا حالت ضبط بدون دست آغاز شود.

مرحله ۳: شروع به صحبت کنید و دکمه قرمز ضبط را فشار دهید تا ضبط متوقف شود.

مرحله ۴:‌ می‌توانید روی نماد پخش ضربه بزنید تا ضبط خود را بررسی کنید و در صورت رضایت، دکمه ارسال را بزنید.

مرحله ۵: اگر می‌خواهید دوباره ضبط کنید، روی سطل زباله ضربه بزنید تا ضبط شده حذف شود.  برای شروع یک ضبط جدید، فرآیند را تکرار کنید.

ارسال پیام صوتی در واتس اپ چگونه کار می‌کرد؟

اکنون، برای آن دسته از شما که با نحوه کارکرد ویژگی یادداشت‌های صوتی واتس اپ تا به حال خیلی آشنا نیستید، در اینجا توضیح کوتاهی ارائه شده است.

در نسخه‌های قبلی واتس‌اپ، برای شروع یک یادداشت صوتی، مجبور بودید دکمه میکروفون کنار جعبه متن را به مدت طولانی فشار دهید.  لحظه‌ای که انگشت خود را از روی نماد میکروفون بردارید، پیام به طور خودکار ارسال می‌شود.

در حالی که این یک راه سریع برای ارسال پیام‌های صوتی بود، اما استفاده از آن برای همه راحت نبود، زیرا هیچ گزینه‌ای برای بررسی میزان صدای خوب یا بد آن‌ها یا حتی اجازه بررسی اشتباهات قبل از اتمام یادداشت صوتی را ارائه نمی‌داد.

برای رفع این مشکل، واتس‌اپ در نهایت به کاربران این امکان را داد که اگر از گفته‌های خود راضی نبودند، ضبط را با انگشت خود بکشند و آن را لغو کنند (در حالی که پیام هنوز در حال ضبط است، توجه داشته باشید).  با این حال، این هنوز به خوبی شنیدن یک پیام قبل از ارسال نبود؛ و این دقیقا همان چیزی است که واتس اپ با به روزرسانی اخیر آن را برطرف کرده است.  این ویژگی جدید اکنون برای هر دو نسخه اندروید و iOS واتس اپ در دسترس است و اکنون برای کاربران سراسر جهان فعال است.