۰ نفر

صفحه کلیدی که آیپد را به مک بوک تبدیل می کند

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۱
کد خبر: 608824
صفحه کلیدی که آیپد را به مک بوک تبدیل می کند

اپل طرح اولیه محصولی را ارائه داده است که با اتصال به آیپد می تواند آن را به مک بوک شبیه تر کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل که یکی از غول های فناوری دنیا است طرح اولیه صفحه کلیدی را ارائه کرده است که می تواند برای کاربران آیپد پرکاربرد باشد.

به نقل از گیزموچاینا، اپل از مدتی پیش دست به تولید قطعاتی زده است که به حذف شکاف بین آیپد و مک بوک کمک کند. به گفته Patently Apple، طرح اولیه جدیدی که به شرکت مستقر در کوپرتینو ارائه شده است، مکانیزم صفحه کلید لولایی را نشان می‌دهد که می‌تواند محیط صفحه کلید و پشتیبانی را فراهم کند که به طور موثر به iPad اجازه می‌دهد تا به عنوان یک مک بوک پرو عمل کند.

طراحی جدید صفحه کلید فراتر از اتصال صفحه کلید به iPad است و در صورت عرضه می‌تواند محصولی پرکاربرد باشد.

اپل قبلا ایده شبیه شدن آی‌پد به مک بوک را رد کرده بود، اما فناوری‌های جدید، ممکن است این شرکت را در موقعیتی قرار دهند که چنین ایده‌ای را پیاده کند. طرح اولیه مذکور یک نگاه اجمالی جذاب به مسیر احتمالی آینده اپل است.

15612842_208

این طرح یک سیستم پایه با صفحه کلید الکترومکانیکی و یک جفت لولا را توصیف می‌کند که می‌تواند در حالت‌های مختلف از جمله لپ تاپ و حالت نمایش معکوس به iPad متصل شود. در موقعیت پایه، چندین دستگاه ورودی را می‌توان به iPad متصل کرد از جمله صفحه کلید، پد لمسی، صفحه نمایش لمسی، اتصال مغناطیسی و شارژ بی سیم apple pen.

احتمالات متعددی درباره طرح جدید اپل وجود دارد، اما اینکه آیا در نهایت به یک محصول تجاری تبدیل خواهد شد یا خیر، بحث دیگری است؛ اگر واقعاً اپل به دنبال توسعه آن باشد، باید دید اپل چطور این طرح را تکامل می‌بخشد.