۰ نفر

گوشی اس ۲۲اولترا سامسونگ کی معرفی می شود؟

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲:۳۱
کد خبر: 606247
گوشی اس ۲۲اولترا سامسونگ کی معرفی می شود؟

گوشی اس ۲۲ اولترا سامسونگ ۲۵ فوریه به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که مدل‌های S۲۲ و S۲۲+ از ماه مارس عرضه می‌شوند، به نظر می‌رسد اس ۲۲ اولترا ۲۵ فوریه به دست خریداران برسد.

به گزارش سایت gizmochina، ظاهر اس ۲۲ اولترا تفاوت چندانی با Note ۲۰ Ultra که در آگوست ۲۰۲۰ منتشر شد، ندارد؛ و برخلاف نوت ۲۰ مقرون به صرفه تراست. این گوشی دارای پنل ۶.۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED ۲X با پشتیبانی از HDR۱۰+، نرخ تازه سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت است. ابعاد اس ۲۲ اولترا ۱۶۳.۳ x ۷۷.۹ x ۸.۹ میلی‌متر خواهد بود، که احتمالاً نسبت به نوت ۸.۱ میلی‌متری ضخیم‌تر به نظر می‌رسد.

مشخصات دوربین نیز با جزئیات مشخص شده و نشان می‌دهد که یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی در جلو با دیافراگم f/۲.۲ وجود دارد. تنظیمات دوربین چهارگانه پشتی از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی (f/۱.۸)، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (f/۲.۲) فوق عریض و چند دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم‌های f/۲.۴ و f/۴.۹ تشکیل شده است. فیلمبرداری ۸K Super HDR پشتیبانی خواهد شد.

سامسونگ2

محتویات داخل جعبه نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۲ اولترا با قلم S، کابل USB-C به USB-C و ابزار بیرون آوردن سیم کارت همراه خواهد بود. یک شارژر یک بار دیگر از دست رفته است، بنابراین جای تعجب ندارد، اما ارسال S-Pen به همراه دستگاه چیزی است که از سری Note دیده نشده است.