۰ نفر

آیا مشترکان خدمات اپل به یک میلیارد نفر می رسد؟

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۳:۵۲
کد خبر: 605455
آیا مشترکان خدمات اپل به یک میلیارد نفر می رسد؟

در حال حاضر مشترکان خدمات اشتراکی اپل ۷۸۵ میلیون نفر گزارش شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند سال پیش، اپل نشان داد که قابلیت خدمات اشتراکی از نظر ارائه خدمات و حتی برنامه‌ها، راه پیشرفت هستند. به نظر می‌رسد که تصمیم اپل برای ایجاد فشار بیشتر به سمت اشتراک‌ها به طرز چشمگیری جواب می‌دهد.

به گزارش ubergizmo، در طول گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، اپل اعلام کرده که توانسته‌اند در سال گذشته ۱۶۵ میلیون مشترک پولی را به خدمات اشتراکی خود اضافه کنند. این بدان معناست که تعداد کل مشترکین این شرکت در حال حاضر به ۷۸۵ میلیون نفر می‌رسد که وقتی به آن فکر می‌کنید که هر ماه شرکت چه میزان پول فقط از این اشتراک‌ها به دست می‌آورد بسیار تعجب آور است.

به گفته لوکا ماستری، مدیر مالی اپل "اشتراک‌های پولی همچنان رشد بسیار بالایی را نشان می‌دهند. ما اکنون بیش از ۷۸۵ میلیون اشتراک پولی در سراسر سرویس‌های پلتفرم خود داریم که تنها در دوازده ماه گذشته ۱۶۵ میلیون بوده است؛ و در نهایت ما خدمات جدیدی را اضافه می‌کنیم که فکر می‌کنیم مشتریان ما آن را دوست خواهند داشت و به بهبودسازی کیفیت خدمات فعلی خود ادامه می‌دهیم."

خدمات اپل

اپل در حال حاضر چندین سرویس اشتراکی دارد که کاربران می‌توانند به صورت ماهانه مشترک شوند. سرویس‌های اشتراکی شامل برنامه‌های iCloud، Apple Music، Apple Arcade، Apple TV+، Apple News+ و Apple One می‌شود که این برنامه ها، سرویس‌های مختلف را با هم ترکیب می‌کند.