۰ نفر

مشخصات کامل Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC فاش شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۳:۲۹
کد خبر: 605451
مشخصات کامل Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC فاش شد

مشخصات کامل گوشی هوشمند Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC فاش شد و به نظر می‌رسد عرضه آن قریب الوقوع باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ردمی قصد دارد سری Redmi K۵۰ را در ماه فوریه در چین عرضه کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که شماره مدل‌های ۲۲۰۲۱۲۱۱RC، ۲۲۰۴۱۲۱۱AC، ۲۲۰۱۱۲۱۱C و ۲۱۱۲۱۲۱۰C با نام‌های Redmi K۵۰، K۵۰ Pro+، K۵۰ Pro و K۵۰ Gaming Edition وارد بازار چین خواهند شد.

به گزارش گیزموچینا، همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که یک گوشی دیگر ردمی نیز با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶SC در انتظار عرضه رسمی در چین است و تمام مشخصات آن از طریق گواهی TENAA فاش شده است.

مشخصات Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC

گوشی Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED FHD+ است که ممکن است از هر دو نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. این گوشی پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز دارد و احتمالا با پیکربندی‌های رم ۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت و گزینه‌های حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شود.

این دستگاه به یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است و از باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی

ابعاد این گوشی ۱۶۴.۱۹ در ۷۶.۱ در ۸.۱۲ میلی متر و وزن آن ۲۰۲ گرم است و احتمالاً در رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، بنفش، سیاه، سفید و خاکستری در دسترس خواهد بود.

تصاویر Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC هنوز در لیست TENAA ثبت نشده است. از نظر مشخصات، به نظر می‌رسد که این گوشی مشابه Redmi Note ۱۱ Pro ۵G جهانی است که با اسنپدراگون ۶۹۵ عرضه شد. بنابراین، به نظر می‌رسد که Redmi ۲۲۰۱۱۱۶SC به زودی به عنوان نسخه جدید Redmi Note ۱۱ Pro ۵G جهانی در چین عرضه شود.