۰ نفر

قابلیت Remix اینستاگرام همگانی شد

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲:۳۶
کد خبر: 602696
قابلیت Remix اینستاگرام همگانی شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیتی را به کاربران ارائه کرده که می توانند ویدیوهای خودشان را با دیگران ریمیکس کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام اوایل سال جاری میلادی از ویژگی تازه‌ای به نام Remix رونمایی کرد تا کاربران بتوانند با استفاده از ویدیوی خودشان با Reel کاربر دیگری ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام امروز اعلام کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد از این ویژگی در همه محتوا‌های ویدیویی خودشان استفاده کنند.

به گزارش techcrunch؛ این شرکت رسماً قابلیت Remix که شبیه ویژگی Duets تیک تاک است را در ماه مارس سال گذشته راه اندازی کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای ارتباط با دیگر کاربران، ویدیو‌های ریلز را کنار ویدیوی دیگری از کاربران ضبط کنند. این ویژگی اکنون می‌تواند در تمامی ویدیو‌ها مورد استفاده قرار بگیرد و می‌توان آن‌ها را در کنار محتوای دیگر کاربران قرار داد. نکته مهم اینجاست که این ویژگی برای محتوا‌های قدیمی کار نمی‌کند.

جزییاتی از قابلیت تازه اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی Remix توسط کاربران Reels پذیرفته شده است. این شبکه اجتماعی محبوب اکنون تصمیم گرفته تا قابلیت‌های بیشتری را برای کاربران و تولیدکنندگان محتوا ارائه کند تا آن‌ها بتوانند علاوه بر تعامل با دیگران، محتوای خوبی تولید کنند. کاربران می‌توانند هنگام استفاده از این ویژگی، به ابزار‌هایی ماند تغییر صدا دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام 1

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای هر ویدیوی منتشر شده در اینستاگرام ضربه بزنند و سپس گزینه «Remix this video» را انتخاب کنند. در ادامه کاربران می‌توانند ویدیوی جدیدی را ضبط کرده یا محتوای مورد نظر خودشان را از گالری انتخاب کنند. در نهایت کاربران می‌توانند ویدیوی ریمیکس شده را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

البته اگر کاربران تمایل نداشته باشند که ویدیوهایشان برای ریمیکس استفاده شود، می‌توانند این قابلیت را از بخش Reels and Remix Controls، منوی تنظیمات این قابلیت را غیرفعال کنند. البته باید گفت که این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است.

اینستاگرام 3

گفتنی است که ویژگی جدید در حال حاضر برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس است و کافی است کاربران اینستاگرام خود را به روز رسانی کنند.