۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قابلیت جدید واتس آپ (جزییات)

۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبر: 598983
قابلیت جدید واتس آپ (جزییات)

با آخرین به روز رسانی واتس آپ، افراد غریبه متوجه اتصال شما نخواهند شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، واتس آپ دو مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت را همیشه اولویت خود قرار داده است. برنامه پیام‌رسان واتس آپ امکانات مختلفی از تنظیمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تنظیم کنند چه اطلاعاتی را می‌خواهند به دیگران نشان دهند و چه داده‌هایی را ترجیح می‌دهند غیرفعال کنند. متاسفانه این روزها شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌ آپ ابزاری برای جاسوسان شده است. آن‌ها به عکس‌های شما نگاه می‌کنند، وضعیت‌ شما، اطلاعات نمایه‌تان، آخرین میزان اتصال شما و غیره را بررسی می‌کنند.

واتس آپ

هم اکنون اما با آخرین آپدیت واتس آپ، افراد غریبه یا کسانی که هرگز برای آنها پیامک نگذاشته‌اید، نمی‌توانند از آنلاین بودن یا نبودن شما مطلع شوند. هدف این عملکرد جدید افزایش حریم خصوصی کاربران و محافظت از آنها در برابر نگاه‌های کنجکاو به طور پیش فرض است، به این معنی که شما مجبور نخواهید بود کاری انجام دهید یا تنظیمات خود را تغییر دهید. تا به حال، وضعیت "آنلاین" یک داده عمومی بود که اکنون نه برای شماره هایی که با آنها در تماس نیستید و نه برای کسانی که قبلا با آنها چت نکرده‌اید، در دسترس نخواهد بود. همچنین اگر آن را تنظیم کنید، نمی‌توانند آخرین زمان اتصال شما را ببینند، اگرچه این به معنای تغییر نیست زیرا این گزینه قبلاً در تنظیمات حریم خصوصی نمایه واتس‌ آپ موجود بود. به خاطر داشته باشید که اگر تنظیمات حریم خصوصی خود را طوری تنظیم کرده باشید که آخرین آنلاینی خود را پنهان کنید، نمی‌توانید آخرین بار دیگران را نیز ببینید. همچنین به یاد داشته باشید که "آنلاین" به این معنی است که شخصی واتس آپ را در پیش زمینه دستگاه باز کرده و به اینترنت متصل است با این حال، این بدان معنا نیست که مخاطب پیام شما را دیده است.

تیم پشتیبانی واتس آپ گزارش داده است که این ویژگی جدید تنظیمات شما را در مورد مخاطبان شما و کسانی که قبلا با آنها چت کرده اید تغییر نمی‌دهد. این فقط برای کسانی که غریبه هستند یک امنیت مثبت است.