۰ نفر

اپل واچ بدون سنسورهای سلامتی!

۲۱ دی ۱۴۰۰، ۳:۵۳
کد خبر: 598380
اپل واچ بدون سنسورهای سلامتی!

اپل واچ ممکن است تا چندین سال دیگر به جدیدترین سنسورهای ردیابی سلامت مجهز نشود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل علاوه بر طراحی و عرضه گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمندی را نیز با قابلیت‌های مختلف به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

به گزارش سایت gizmochina؛  با عرضه اپل واچ سری ۷، بسیاری از اینکه دیدند ساعت هوشمند جدید اپل، فاقد برخی از جدیدترین حسگر‌هایی است که توسط برخی از برند‌های رقیب این شرکت در بازار پوشیدنی ارائه شده، ناامید شدند. اکنون گزارشات جدید جزییات بیشتری در این خصوص به اشتراک گذاشتند و متاسفانه خبر‌های بدی نیز به گوش می‌رسد.

در جدیدترین خبرنامه Power On Mark Gurman، درباره سنسورهای جدیدی که اپل در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کند و اینکه این حسگرها چه زمانی قرار است در ساعت‌های هوشمند تجاری سازی شود، صحبت شده است. در این گزارش گفته شده که سه حسگر اصلی ردیابی سلامتی که در حال حاضر در بازار هستند، به این زودی ها در اپل واچ در دسترس نخواهند بود.

اپل واج

حسگرهای مورد بحث شامل اندازه‌گیری گلوکز (قند خون)، فشار خون و اندازه گیری دمای بدن است. در حالی که اپل در حال کار روی این حسگرها است، گورمن معتقد است که تا عرضه این قابلیت‌های جدید چندین سال باقی مانده است. آخرین ویژگی ردیابی سلامت که در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل یعنی Watch Series ۸ عرضه می‌شود، ممکن است سیستم پیشرفته نظارت بر الگوی خواب باشد.

به خاطر داشته باشید که تا عرضه اپل واچ جدید هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است. بنابراین، در حال حاضر برای تایید جزییات دقیق‌تر در چمورد ساعت هوشمند نسل آینده اپل زود است. از سوی دیگر، شایعه شده که سازنده آیفون یک نسخه به روز شده SE ساعت خود را در کنار یک نوع اسپرت مقاوم جدید و پرچمدار Watch Series ۸ عرضه خواهد کرد.