۰ نفر

مشکل قطع تماس‌ ها در آیفون ۱۲ و ۱۳ حل شد

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵
کد خبر: 581995
مشکل قطع تماس‌ ها در آیفون ۱۲ و ۱۳ حل شد

اپل به روزرسانی iOS ۱۵.۱.۱ را برای گوشی‌های آیفون عرضه کرده که اگرچه جزئی است، اما عملکرد قطع تماس را بهبود می‌بخشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  اپل به تازگی iOS ۱۵.۱.۱ را عرضه کرده است و اگر آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۳ شما مشکلی در زمینه قطع تماس‌ها دارد این به روز رسانی مشکل شما را حل خواهد کرد. این به روزرسانی به‌طور خاص برای مدل‌های جدیدتر گوشی‌های اپل برای بهبود عملکرد قطع تماس عرضه شده است.

به گزارش انگجت، انتشار این نسخه تقریبا یک ماه پس از راه‌اندازی iOS ۱۵.۱ توسط این غول فناوری صورت گرفته است و ویژگی SharePlay که کاربران آیفون مدت‌ها منتظر آن بودند را فعال کرد. SharePlay به کاربران امکان می‌دهد در هنگام برقراری تماس با برنامه FaceTime با دوستان خود فیلم و برنامه‌هایی را تماشا کنند و یا به موسیقی گوش دهند. همچنین کاربران می‌توانند هر آنچه را که در آیفون تماشا می‌کنند به Apple TV ارسال کنند.

15142674_642

در حالی که iOS ۱۵.۱.۱ یک به روزرسانی نسبتا جزیی، اما کاربردی است، اما انتظار می‌رود iOS ۱۵.۲ ویژگی‌های مهم‌تری را به همراه داشته باشد. طبق اطلاعات مطرح شده از سوی MacRumers به روزرسانی نرم افزاری آینده iOS جستجوی فهرست پخش را به برنامه Apple Music و قابلیت تغییر نام همگانی برچسب‌ها را به برنامه Reminders اضافه می‌کند.

سیستم عامل iOS ۱۵.۲ هنوز در مرحله آزمایش بتا است، اما اکنون می‌توان iOS ۱۵.۱.۱ را با رفتن به Software Update در قسمت General در تنظیمات تلفن همراه خود دریافت کرد.