۰ نفر

هر آنچه در مورد سئو سایت، قدرت و استراتژی آن باید بدانید

۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۸:۳۰
کد خبر: 577548
هر آنچه در مورد سئو سایت، قدرت و استراتژی آن باید بدانید

بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ در دنیای کنونی روز به روز در حال پیشرفت است و آینده ی روشنی پیش رو دارد. این روزها بخصوص با ورود ویروس منحوس کرونا مردم به خرید آنلاین و خدمات آنلاین علاقه ی بیشتری پیدا کرده اند.

وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین برای اینکه از رقبای خود عقب نیافتند بدنبال راه هایی برای ارتقای رتبه بندی سایت خود در گوگل هستند. در این مقاله می خواهیم ابتدا در مورد قدرت در سئو و سپس سئوی موسساتی یا شرکتی و استراتژی هایی که باید برای رسیدن به آن استفاده نمود با یکدیگر صحبت کنیم.

قدرت در سئو

هنگامی که شما در سئو از یک استراتژی درست پیروی می کنید و نسبت به آن آگاهی دارید در این راه موفق خواهید شد. آیا می دانید 78 درصد بازاریابان بزرگ و موفق از یک استراتژی درست در سئو استفاده می کنند؟

آیا می دانید بیش از 50 درصد ترافیک های سایت از طریق جستجوی ارگانیک و بیش از 93 درصد از تجارب آنلاین از موتورهای جستجوگر شروع می شوند؟

به نظرتان این آمار شگفتی انگیز نیست؟

کاری که شرکت ها و کمپانی های حرفه ای و بزرگ انجام می دهند ایجاد یک استراتژی قدرتمند با تولید محتوای زیاد و استفاده از کلمات کلیدی تاثیرگذار است که سبب افزایش ترافیک سایت آنها می شود.

بنابراین به جای تمرکز بر روی استراتژی های بکار برده ی سئو در کسب و کارهای کوچک و بازارهای واسطه از استراتژی های قدرتمندی که موسسات بزرگ و معروف در جهت ارتقای وب سایت های خود بکار می گیرند، الهام بگیرید.

یک موسسه زمانی می تواند موفق باشد که تعداد صفحات سئو سایت خود را افزایش داده و بهینه سازی کند.

با استفاده از یک استراتژی خوب و تاثیرگذار یک شرکت می تواند رتبه بندی سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهد.

مهمترین تفاوت سئو سایت های بازارهای کوچک با سئو سایت های بازارهای بزرگ استراتژی هایی است که کسب و کارهای بزرگ برای بهتر و بزرگ تر نشان دادن کار خود بکار می برند. یک سئوی خوب نیاز به تداوم تعداد صفحات سایت دارد تا رتبه بندی سایت را بالا نگه دارد.

به قول سئو روز که میگه: "اگر شما صاحب یک سایت هستید و می خواهید از سئو سایت برای بهبود وضعیت تجارت خود استفاده کنید باید بدانید، آمارها نشان می دهند که اغلب تجارت های کوچک در سال اول شروع کار خود، دست از کار می کشند و درصد عمده ای از صاحبان تجارت های کوچک که سال اول را دوام می آورند در طول ۴ سال بعدی، تجارت خود را مختومه اعلام می نمایند."

بله! این گفته سئوروز بسیار درست است و جای تعجب ندارد. استراتژی هایی که کسب و کارهای کوچک بکار می برند نمی تواند برای کسب و کارهای بزرگ تر موثر باشد زیرا این استراتژی ها اغلب موفق نیستند.

یکی از بزرگ ترین تفاوت هایی که کسب و کارهای کوچک نسبت به کسب و کارهای بزرگ و موفق دارند نداشتن هدف، نادیده گرفتن رقبای بالاتر از خود و استفاده از کلمات کلیدی ضعیف است.

در صورتی که یک کسب و کار بزرگ و موفق روی تمام این موارد زوم می کند علاوه بر آن کسب و کارهای بزرگ از تیمی تخصصی بهره می گیرند تا در کنار  یکدیگر به موفقیت های بیشتری دست یابند.

 در این تیم هر کس بر اساس تخصص خود کارها را برعهده می گیرد اما در کسب و کارهای کوچک یک نفر به اصطلاح همه فن حریف وجود دارد که ممکن است هم مسئول سئو و تولید محتوا باشد و هم بازاریاب و فروشنده.

استراتژی های موفق سئو

اگر می خواهید همیشه حرف اول را در سئوی سایت بزنید باید سئو سایت شرکت یا موسسه خود را با یک تیم متخصص بر اساس صنعت و مشخصات کاری خود تنظیم نمایید. تا بیشترین بازدهی را داشته و بتوانید به خوبی کسب درآمد کنید. از استراتژی های خاص و سفارشی برای این کار استفاده کنید.

بکارگیری استراتژی های منحصر به فرد و سفارشی اولویت مهمی برای جذب مشتریان شما محسوب می شوند.

موسسات بزرگ برای سئو سایت خود از استراتژی های استفاده می کنند که موضوعات پیچیده و جذابی دارد و تعداد تولید محتوای خود را بالا می برند. از بک لینک ها استقبال می کنند و تعداد بک لینک های آن ها بالا است.

دامنه ی سایت خود را قدرتمند می سازند زیرا می دانند که دامنه تاثیر بسیار زیادی بر روی رتبه بندی سایت آن ها دارد. بنابراین شما هنگامی می توانید از کلمات کلیدی رقابتی استفاده کرده و محتوای زیاد و مفیدی تولید کنید که یک تیم تخصصی در کنار خود داشته باشید نه اینکه تنها از یک نفر برای انجام تمامی کارها استفاده کنید.

اگر محتوای قوی و قدرتمندی می خواهید از هر کس بر اساس تخصصش کمک بگیرید. در غیر این صورت محتوای سایت شما ضعیف بوده و در کارتان شکست خواهید خورد. بیاید همین الان به این موضوع فکر کنید که آیا در کارتان موفق هستید یا خیر؟

اگر جواب شما خیر است حتما جای افراد حرفه ای در کنارتان خالی است؛ تا زمانی که به آنها برای ارتقای سایت خود نیاز دارید به کمک تان بشتابند. هیچ گاه از قدرت سئو غافل نشوید و آن را دست کم نگیرید شما در کنار تیم حرفه ای خود به هر آنچه می خواهید دست پیدا می کنید.

یک سئوی خوب چگونه سایت شما را قدرتمند می سازد

سئوی خوب سبب افزایش بازدیدکنندگان سایت و افزایش ترافیک ارگانیک می شود این کار توسط یک تیم کار بلد که در همه ی جنبه های سئو متخصص و حرفه ای هستند انجام می گیرد.

 برای اینکه بازدید کنندگان سایت خود را از دست ندهید و بازدید سایت شما کاهش نداشته باشد باید بطور مستمر از سئو استفاده کنید. سئو حضور آنلاین شما را بهبود داده و ترافیک سایت را افزایش می دهد این کار سبب توسعه و ارتقا کسب و کار شما می شود.

با یک سئوی قدرتمند در صفحه ی اول گوگل بمانید

شما می توانید با بکارگیری درست تکنیک های سئو و رعایت معیارهای آن وب سایت خود را در صفحه ی اول و رتبه های یک و دو نتیجه ی جستجوی گوگل نگه دارید.

حفظ جایگاه سایت در صفحه ی اول بسیار مفید و سودمند است زیرا می تواند سبب ورودی های بسیار زیادی به وب سایت شما شود. برای این کار تلاس مداوم لازم است.

نتیجه گیری

دستیابی به موفقیت بدون داشتن سئوی سایت بسیار دشوار خواهد بود بنابراین اگر می خواهید در دنیای دیجیتال مارکتینگ موفق بوده و رقابتی عمل کنید اطلاعات خود را نسبت به سئو بالا برده و همواره از افراد حرفه ای که تخصص کافی در سئو سایت دارند کمک بگیرید.