۰ نفر

برنامه‌ جدید گوگل برای امنیت کاربران پرریسک

۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
کد خبر: 569969
برنامه‌ جدید گوگل برای امنیت کاربران پرریسک

شرکت گوگل اعلام کرد که مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید حفاظت از امنیت سایبری را برای کاربرانی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند، ارائه خواهد داد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، این مهم درست پس از آن صورت گرفت که حدود 14هزار کاربر سرویس جی‌میل هدف گروه هکرهای APT28 بوده‌اند. به گزارش وب‌سایت «زد دی نت»، گوگل در یک پست در بلاگ خود اعلام کرد که تعداد زیادی از حملات سایبری با هدف حمله به افراد و گروه‌های برجسته وجود دارد که چنین موضوعی این شرکت را وادار به انجام برخی کارهای اضافه و ایجاد تیمی برای شناسایی و متوقف‌کردن پیچیده‌ترین مجرمان سایبری جهان کرده است.

این شرکت توضیح داد: «ما از همکاری با سازمان‌های پیشرو برای محافظت بیشتر از گروه‌های کاربری پرخطر و کسب اطلاعات بیشتر درباره نیازهای کاربران و سازمان‌های در معرض خطر بسیار خوشحال هستیم. این مشارکت‌ها به ما کمک می‌کند تا پیشرفته‌ترین امنیت جهان را حتی قوی‌تر، فراگیرتر و آسان‌تر استفاده کنیم.

به همه کمک می‌کنیم تا با گوگل ایمن‌تر باشند.» علاوه بر تبلیغ برنامه حفاظت پیشرفته (APP) که کاربران می‌توانند برای تقویت حفاظت خود در برابر حملات خاص فعال کنند، گوگل اعلام کرد که با سازمان‌های مختلف سراسر جهان همکاری می‌کند تا کلیدهای امنیتی رایگان را برای بیش از 10هزار کاربر در معرض خطر در طول سال2021 ارائه دهد. APP قوی‌ترین محافظت امنیتی گوگل را در یک برنامه جامع قرار می‌دهد که در پاسخ به تهدیدهای نوظهور به‌طور مداوم ارتقا می‌یابد.

APP برای همه کاربران در دسترس است، اما به‌طور خاص برای افراد و سازمان‌هایی طراحی شده است که در معرض خطر بیشتری قرار دارند. کاربرانی که در APP ثبت‌نام می‌کنند در برابر طیف گسترده‌ای از تهدیدهای آنلاین ازجمله حملات پیچیده فیشینگ، بدافزارها و سایر دانلودهای مخرب کروم و اندروید و دسترسی غیرمجاز به داده‌های حساب شخصی خود در امان خواهند ماند. شرکت گوگل همچنین همکاری‌های جدیدی را با بنیاد بین‌المللی سیستم‌های انتخاباتی (IFES)، سازمان ملل متحد زنان و کمپین‌های غیرانتفاعی دفاع از دیجیتال (DDC) اعلام کرده است.