۰ نفر

قابلیت جدید در کلاب هاوس

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبر: 563710
قابلیت جدید در کلاب هاوس

کلاب هاوس یک دکمه "ویو" را در پروفایل کاربران اضافه خواهد کرد و کاربر با زدن روی آن به دوستانش اطلاع می دهد مایل است با آنها مکالمه صوتی داشته باشد و اگر آنها پاسخ دهند، کلاب هاوس تنها یک اتاق برای کاربر باز می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کلاب هاوس تنها اپلیکیشنی برای گوش کردن به سخنرانی افراد معروف نیست و اتاقهای مختلفی از جمله اتاقهایی دارد که کاربران در آنجا می توانند مکالمات خصوصی با دوستانشان داشته باشند.جین مانچون وونگ، محقق اپلیکیشنها که قابلیتهای آزمایشی مخفی در آنها را کشف می کند، به تازگی پی برده است کلاب هاوس روی شیوه جدیدی برای دعوت کاربر از مخاطبانش برای داشتن یک مکالمه صوتی کار می کند که "ویو" (Wave) نام دارد.

اگر این قابلیت به صورت عمومی منتشر شود، کلاب هاوس یک دکمه "ویو" را در پروفایل کاربران اضافه خواهد کرد و کاربر با زدن روی آن به دوستانش اطلاع می دهد مایل است با آنها مکالمه صوتی داشته باشد و اگر آنها پاسخ دهند، کلاب هاوس تنها یک اتاق برای کاربر باز می کند.

بر اساس گزارش انگجت، کلاب هاوس به عنوان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی صوتی برای iOS شروع به فعالیت کرد و در ابتدا کاربران باید برای پیوستن به آن در لیست انتظار می ماندند و ورود به آن تنها با دعوت امکان پذیر بود.   با این حال نسخه اندروید کلاب هاوس چند ماه پیش منتشر شد و این شبکه اجتماعی صوتی به روی همه گشوده شد.

شخصیتهای مشهوری مانند ایلان ماسک و مارک زاکربرگ پیش از این با برگزاری گفت و گو در اتاقهایی با حضور مخاطبان عمومی، از این پلتفرم استفاده کرده بودند. این قابلیت در دست طراحی استفاده از کلاب هاوس را توسعه بخشیده و کاربران را متقاعد می کند برای صحبت با دوستان و خانواده شان از اپلیکیشن دیگری استفاده نکنند.