۰ نفر

معرفی قابلیت جدید اپلیکیشن نوبار، همزمان با انتشار اولین گزارش عملکرد این استارتاپ

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲
کد خبر: 509781
معرفی قابلیت جدید اپلیکیشن نوبار، همزمان با انتشار اولین گزارش عملکرد این استارتاپ

استارتاپ تخصصی حمل بار «نوبار» ضمن ارائه گزارش عملکرد سالیانه، از سرویس اسباب‌کشی بین‌شهری خود رونمایی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پرهام قبادی، بنیان‌گذار استارتاپ نوبار می‌گوید: «از ابتدای شکل‌گیری ایده اولیه نوبار، تحقیقات بسیاری انجام دادیم تا پررنگ‌ترین مشکل یا دغدغه مردم در فرآیند جابجایی استخراج شد. پس از بررسی شرایط و طراحی پروسه برنامه‌نویسی، درنهایت موفق شدیم برای اولین بار در جهان فرآیند اسباب‌کشی را به‌صورت هوشمند دربیاوریم.» 

وی افزود: «اکنون پس از حدود ۳ سال تلاش، با افتخار اعلام می‌کنیم تا به لطف طراحی رابط کاربری ساده و افزایش مداوم دقت سیستم هوشمند، در صورت وارد کردن اطلاعات دقیق اسباب توسط کاربر، تمامی هزینه‌های جانبی ازجمله انعام و ساعات اضافه حمل بار با حداکثر دقت محاسبه شده و دیگر نیازی به پرداخت ریالی بیش از هزینه فاکتور نهایی نخواهد بود.»

اپلیکیشن نوبار بر اساس اطلاعات کلیدی و تأثیرگذار کاربران ازجمله مبدأ و مقصد جابجایی، تعداد طبقات ساختمان، میزان، نوع و حجم اثاثیه و زمان مورد نیاز، هزینه خدمات را محاسبه می‌کند تا در پایان فرآیند سفارش، فاکتور نهایی و اطلاعات وسیله نقلیه (کامیون، وانت‌بار و نیسان‌بار) به همراه تیم و تعداد کارگران در اختیار کاربر قرار بگیرد. 

به گفته این استارتاپ نوپا، افزایش سطح کیفی سرویس‌ها و تحول صنعت باربری از طریق رفع همیشگی مشکلات رایج در هنگام اسباب‌کشی، همچون مشاجره بر سر قیمت دستمزد و انعام، حمل ایمن بار، اختلاف بر سر زمان جابجایی، تعداد طبقات و جنس لوازم و ... مهم‌ترین رسالت نوبار است. بسته‌بندی وسایل، چیدمان و تعمیرات از دیگر خدمات این اپلیکیشن محسوب می‌شود. 

آموزش رانندگان و کارگران حول لزوم حفظ احترام به مشتری و نحوه کارکرد اپلیکیشن، در کنار افزایش دقت سیستم هوشمند در محاسبه قیمت تمام‌شده از جمله موارد توسعه نوبار در سال جاری بوده است.

نوبار