۰ نفر

وزیر ارتباطات خبر داد؛

فردا آخرین مهلت دانشجویان و طلاب برای ثبت‌نام اینترنت رایگان

۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
کد خبر: 509147
فردا آخرین مهلت دانشجویان و طلاب برای ثبت‌نام اینترنت رایگان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود نوشت: مهلت ثبت نام دریافت بسته‌های اینترنت ۶۰گیگابایتی اینترنت «رایگان» برای دانشجویان و طلبه‌ها تا ساعت۱۲ فردا شب (شنبه ۹اسفند) است و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود نوشت: در سال تحصیلی قبل وزارت ارتباطات برای این ‌که آموزش در کشور تعطیل نشود، تمامی سایت‌های متعلق به دانشگاه‌ها را رایگان کرد اما این مساله با توجه با ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت، انتقاد دانشجویان را در پی داشت. به همین دلیل وزارت ارتباطات تصمیم گرفت برای دانشجویان و طلاب بسته اینترنت رایگان در نظر بگیرد.  

لازم به ذکر است تا کنون ۵۰ درصد دانشجویان و طلبه‌های معرفی شده برای دریافت بسته‌های خود ثبت نام و بسته‌های اینترنتی آن‌ها فعال شده است.

از آن ‌جا که از روز یکشنبه‌ پیش‌رو، ترافیک استفاده از سامانه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها دیگر رایگان نبوده و یارانه آموزشی صرفاً از طریق همین بسته‌های ۶۰ گیگابایتی در اختیار قرار خواهد گرفت؛ افرادی که تاکنون برای دریافت این بسته ثبت نام نکرده‌اند در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت ictgifts.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.