۰ نفر

با وبزی مثل آب خوردن فروشگاه اینترنتی خودتان را بسازید!

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبر: 484722
با وبزی مثل آب خوردن فروشگاه اینترنتی خودتان را بسازید!

شاید تبلیغات گسترده وبزی شما را هم کنجکاو کرده باشد تا درباره آن بیشتر بدانید و سر از کار آن دربیاورید. با کمی جست و جو و بررسی متوجه خواهید شد که این سایت ساز ایرانی از ترافیک بالا و رتبه سئو خیلی خوبی هم برخوردار است.

 اما چه ویژگی‌هایی باعث شده که افراد زیادی تمایل داشته باشند، وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را با سایت ساز وبزی طراحی کنند؟!

اصلا چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

بعد از روی کار آمدن فروشگاه‌های اینترنتی قدرتمندی مانند دیجی کالا، مردم عادت کردند کالاهای خود را بدون صرف زمان و انرژی، تنها با یک سرچ گوگل پیدا کنند و سفارش دهند. پاندمی کرونا به این مساله دامن زد و بازار خرید و فروش‌های اینترنتی را حسابی داغ کرد.

آمارها نشان داده که بعد از همه‌گیر شدن ویروس کرونا، نرخ فروش آنلاین در ایران تا بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است!

 ترس از بیماری و تمایل به خرید اینترنتی باعث شده تا بسیاری از مغازه‌داران از کساد بودن بازار خود شکایت داشته باشند.

 در این میان آنها که وب سایت فروشگاهی و شبکه‌‌های اجتماعی قدرتمندی داشتند، ورق را به نفع خود برگردانده و سود قابل توجهی به دست آوردند.

همه این توضیحات را دادم تا به شما بگویم، اگر می‌خواهید از این قافله عقب نمانید خودتان دست به کار شوید و سایتتان را با توجه به سلیقه و نیازهایتان طراحی کنید.

اگر علم کدنویسی و طراحی سایت را نداشته و سرمایه چندانی هم برای استخدام متخصصین این امور را ندارید، می توانید از یک فروشگاه ساز اینترنتی مطمئن همچون وبزی کمک بگیرید.

سایت ساز وبزی چه ویژگی ها و امکاناتی برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته؟

فروشگاه ساز وبزی این قابلیت ایجاد می‌نماید که بتوانید برای خودتان یک فروشگاه پیشرفته دست و پا کنید.

 بله یک فروشگاه پیشرفته! وبزی هر نوع امکاناتی که مشتری را قادر می‌سازد تا با راحتی بیشتر و قدرت انتخاب بهتر خرید خود را انجام دهد، فراهم می‌سازد.

فروشگاه حرفه‌ای شما محصولات را بر اساس مشخصاتشان گروه‌بندی می‌کند. امکان افزودن بخش‌های اضافی به محصول را به مشتریانتان می دهد.

می‌توانید به کمک آن سفارشات خود را مدیریت کنید و از موجودی انبار خود مطلع شوید.

همچنین امکاناتی همچون تغییر قیمت، بارگذاری آلبوم تصاویر، انتخاب رنگ، انتخاب سایز، ارسال اس ام اس خودکار جهت اطلاع‌رسانی از مراحل سفارش و … را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

نگران پرداخت اینترنتی و ارسال محصول هم نباشید، وبزی فکر همه این موارد را کرده و روش‌های مختلفی برایتان درنظر گرفته است.

و اما یکی از مزیت‌ها و ویژگی‌های برجسته این فروشگاه ساز آنلاین، قالب‌های متنوع کاربرپسند آن است.

 قالب‌های فروشگاهی وبزی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مشتری هنگام کار کردن با آن احساس راحتی کند و خرید خود را با رضایت خاطر انجام دهد.

تمامی قالب‌ها مناسب با اصول سئو و هماهنگ با نسخه موبایل طراحی شده‌اند.

از دیگر مزیت‌های این سایت ساز حرفه‌ای، سرعت بسیار عالی تمامی صفحات وب سایتی است که می سازد. این امر موجب بهبود تجربه کاربری و به دست آوردن رتبه سئو بهتر می‌شود.

چگونه با وبزی فروشگاه اینترنتی طراحی کنیم؟

وو

برای اینکه دید بهتری نسب به وبزی داشته باشید، کافی است گزینه امکان استفاده رایگان از آن را انتخاب کنید و تمامی مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی را از صفر تا صد به راحتی آب خوردن انجام دهید.

پیش از هر چیزی باید قالب مورد علاقه‌ خود را از قسمت فروشگاهی انتخاب کنید. نکته جالب توجهی که در این قسمت نظرتان را جلب خواهد کرد، تنوع قالب‌های وبزی است.

وبزی برای هر کسب و کاری قالبی ویژه در نظر گرفته است و این خود مزیتی بزرگ به شمار می‌آید.

به عنوان مثال، برای فردی که می خواهد وسایل الکترونیک بفروشد و شخصی که قصد فروش را وسایل آرایشی بهداشتی را دارد، قالب‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

قیمت‌ها هم نسبت به امکاناتی که ارائه داده می‌شد، منصفانه در نظر گرفته شده است.

بعد از انتخاب قالب، یک صفحه جداگانه باز کنید و وارد بخش راهنما وبزی شوید و مرحله به مرحله سایتتان را طراحی کنید.

به شما قول می‌دهم تجربه لذت بخشی خواهد بود! چون بدون صرف هزینه و زمان برای یادگیری، این کار را به آسانی و بر اساس سلیقه خودتان در یک چشم بر هم زدن انجام می‌دهید.

مدیریت فروشگاه

بعد از اینکه سایت فروشگاهی خودتان را ساختید، زمانش رسیده که برای گذاشتن محصولات، تولید محتوا و مدیریت فروشگاه خود برنامه‌ریزی کنید.

در این مرحله هدف شما باید رضایت مشتریان و بهبود بخشیدن رتبه سئویتان باشد.

برای این منظور سری به امکانات سایت ساخته شده خود در وبزی بزنید تا ببینید شرایط برای پیشبرد کارها مساعد هست یا خیر؟!

برای مدیریت فروشگاه، باید وارد پنل مدیریتی خودتان شوید. در بخش فروشگاه، شما قادر خواهید بود از موجودی انبار و لیست سفارشات خود باخبر شوید و با کلیک بر روی گزینه افزودن محصول، محصولات جدید خود را بارگذاری نمایید.

مدیریت محتوا

اگر بخواهید رتبه خوبی در سئو به دست بیاورید و در نتایج موتورهای جستجو گوگل زودتر نمایش داده شوید، باید محتواهای قوی و جذاب تولید کنید و آنها را به خوبی بازاریابی نمایید.

 در این مرحله علاوه بر اینکه به یک متخصص تولید محتوا حرفه‌ای نیاز دارید، وجود یک سیستم مدیریت محتوایی استاندارد نیز برای شما ضروری خواهد بود.

مدیریت وبلاگ و قرار دادن مطالب بر روی سایت از طریق وبزی آسان و مطمئن است. سیستم مدیریت محتوای پیشرفته آن به شما کمک می‌کند، محتوا خود را بهینه شده در اختیار موتورهای جست و جو قرار دهید.

اگر در اینستاگرام دنبال کننده زیاد دارید، هر چه سریعتر یک سایت فروشگاهی بزنید!

آن هنگام که کسب و کار خود را به مخاطبان شبکه‌های اجتماعی خود معرفی کردید و موفق شدید ارتباط موثری با آنها برقرار نمایید، زمانش رسیده که سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید.

اگر از طریق اینستاگرام فروشی خوبی دارید. دلخوش به این قضیه نشوید. با ساخت یک سایت هم خرید مطمئن و آسان را برای مشتریان خود میسر می‌سازید، هم مشتریان بیشتری از طریق سرچ گوگل به دست خواهید آورد.

زمانی که مشتریان خود را دارید و آنها برای خرید خود بر روی سایت شما کلیک می‌کنند، سئو شما هم نتایج بهتری به دست می‌آورد و روز به روز بر تعداد مشتریانتان افزوده خواهد شد.

کار با فروشگاه اینترنتی باید تا حد امکان ساده و فارغ از هرگونه پیچیدگی باشد، تا افراد به سرعت خرید خود را انجام دهند.

یک موضوع را فراموش نکنید در ایران ممکن است هر یک از شبکه‌های اجتماعی روزی فیلتر گردد و به کسب و کارتان آسیب وارد شود.

اما اگر وب سایت داشته باشید مشتریان در هر زمان و هر موقعیتی می‌توانند شما را پیدا کنند.

به جرات می توان گفت سایت ساز ایرانی وبزی عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته است از طراحانی که قصد دارند برای مشتریان خود سایت بسازند تا صاحبان کسب و کاری که علمی به این قضیه را ندارند را راضی نگه دارد.

پس فرصت را از دست ندهید و تجربه کار کردن با آن را امتحان کنید. تست ۱۴ روزه این فروشگاه ساز ایرانی کاملا رایگان است.