۰ نفر

کشف ۶میلیاردی گوشی‌های قاچاق در پایتخت

۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱
کد خبر: 447206
کشف ۶میلیاردی گوشی‌های قاچاق در پایتخت

رئیس کلانتری ۲۰۹ ترمینال از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای و کشف ۶۰۰ دستگاه گوشی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا ؛سروان مهدی کیاشمشکی با اعلام این خبر گفت: 28 خرداد ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۲۰۹ در محدوده ترمینال غرب در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه کامیون مسقف مشکوک شدند و مدتی آن را تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران سعی در عادی نشان دادن رفتار خود داشت که ماموران به رفتار راننده کامیون مشکوک شدند و تصمیم به بررسی موضوع گرفتند.

کیاشمشکی با اشاره به اینکه پس از توقف کامیونت ماموران تعدادی جعبه‌های موبایل از داخل خودو کشف کردند، گفت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، محموله کامیون فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی است.

وی افزود: راننده کامیون در بازجویی‌های اولیه اظهارکرد که گوشی‌های قاچاق را از مرزهای غربی کشور وارد کرده است و قصد داشته در مراکز تجاری و موبایل فروشی‌ها عرضه کند.

کیاشمشکی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات تکمیلی موفق به کشف ۶۰۰ گوشی قاچاق شدند، تصریح کرد: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ ترمینال غرب افزود: متهم سابقه دار و پیش‌تر سه مرتبه روانه زندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، کیاشمشکی در پایان گفت: بنا بر نظریه کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده حدود ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.