۰ نفر

چگونه در اقتصاد تورمی می‌توان قدرت خرید را حفظ کرد؟

۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
کد خبر: 444611
چگونه در اقتصاد تورمی می‌توان قدرت خرید را حفظ کرد؟

خرید اقساطی یا همان خرید اعتباری یکی از مدل‌های رایج خرید در تمام دنیاست. اما شرایط دریافت اعتبار از بانک‌ها فرآیند ساده و در دسترسی برای همه نیست. یکی از مهم‌ترین موانع دریافت اعتبار از بانک‌ها نیاز به داشتن حداقل یک ضامن است. طبیعی است که برای بسیاری از متقاضیان، امکان معرفی ضامن وجود ندارد.

از همین رو دیجی‌پی با هدف بهره‌مندی قشر بزرگتری از متقاضیان دریافت اعتبار، امکان خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن را فراهم کرده است. به این ترتیب به دغدغه اصلی بسیاری از متقاضیان پاسخ گفته است.

در این مدل خرید، متقاضی دریافتِ اعتبار از دیجی‌پی، درخواست خود در اپلیکیشن دیجی‌پی ثبت می‌کند و پس از تایید، می‌تواند کالای مورد نظر خود را به صورت اعتباری از بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه «دیجی‌کالا»،  خریداری کند.

بسیاری از افراد برای خرید کالاهای مورد نیاز خود، برنامه‌ریزی کوتاه مدت می‌کنند. اما این روزها با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، خرید انواع کالا چندان کار راحتی نیست و نیازمند برنامه‌ریزی چند ماهه است.  متاسفانه با وجود اقتصاد تورمی، نه تنها ماه به ماه، بلکه ممکن است روز به روز قیمت کالاها افزایش پیدا کند، در نتیجه از ارزش درآمد و قدرت خرید افراد کاسته می شود. اما چه باید کرد؟

خرید اقساطی در این شرایط بهترین و منطقی‌ترین اقدام برای افزایش قدرت خرید و جلوگیری از کاهش ارزش درآمد است.

با استفاده از امکان خرید اقساطی که دیجی‌پی برای کاربران فراهم کرده است، میتوان به جای پس‌آنداز کردن که به مرور از ارزش آن کاسته خواهد شد، با پشتوانه به درآمد ماه‌های آینده همین امروز کالای مورد نظر خود را خرید، در این صورت چند قدم از تورم جلوتر برداشته‌ایم، به نیازهای خود سریع‌تر پاسخ داده‌ایم، قدرت خرید خود را افزایش داده‌ایم و از کاهش ارزش درآمد و پس‌انداز خود جلوگیری کرده‌ایم.

دیجی‌پی با همکاری شبکه بانکی و شرکت‌های لیزینگ این امکان را برای کاربرانی که مایل به خرید اقساطی هستند فراهم کرده است. در صورتی که مایل به دریافت اعتبار و اطلاع از شرایط آن هستید، روی «دانلود اپلیکیشن دیجی‌پی» کلیک کنید، آن را نصب کنید و در منوی خرید اقساطی اپلیکیشن، درخواست خود را برای دریافت اعتبار ثبت کنید.

 

 

 

منبع : ویرلن