۰ نفر

سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران ها و فست فودهای شهر با تخفیف

۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۰۵
کد خبر: 411127
سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران ها و فست فودهای شهر با تخفیف

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از اینترنت و تلفن‌های هوشمند، می‌توان بسیاری از نیازهای روزمره خود را از پشت میز، محل کار یا هنگام استراحت در منزل برطرف کرد. سفارش غذا، کیک و شیرینی، سفارش از سوپرمارکت و... از جمله این نیازها است که می‌توان به راحتی و تنها با چند کلیک ساده برآورده شود. اسنپ فود یا همان زودفود سابق اولین و بزرگ‌ترین سامانه سفارش و ارسال غذا است که سفارش آنلاین و آسان غذا را برای همه امکان‌پذیر کرده.

زود فود که با هدف پایه گذاری سفارش آنلاین غذا شروع به کار کرده است از سال 96 با همکاری اسنپ، تحت نام تجاری «اسنپ فود» با هدف ایجاد انقلابی در سفارش آنلاین غذا فعالیت خود را ادامه داد.

چرا اسنپ فود؟

هم اکنون این سامانه با فهرستی بیش از 13500 رستوران و فست فود که از جمله بهترین رستوران‌های فعال ایران هستند، همکاری دارد. امکان سفارش و ارسال شیرینی و قهوه، سفارش از سوپرمارکت‌ها و خدمات سفارش شبانه از جمله ویژگی‌های این کسب و کار آنلاین است که در کمترین زمان ممکن سفارش شما را به دستتان می‌رساند.

همچنین این مجموعه به دلیل استفاده از پیک موتوری اختصاصی، نگرانی‌های شما در مورد دیر رسیدن غذا و یا سرد شدن آن را بر طرف کرده است. اما شاید یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از اسنپ فود از دیدگاه کاربران این سایت، امکان دسترسی به نظرات مشتریان دیگر و مشاهده تصاویر واقعی از غذاهای ارسالی توسط سایر مشتری‌هاست که می‌تواند کمک زیادی برای انتخاب و سفارش غذای مورد نظر، به افراد داشته باشد.

اپلیکیشن اسنپ فود

به منظور صرفه جویی در وقت و دسترسی آسان‌تر و سفارش راحت‌تر غذا، اپلیکیشن این سامانه سفارش آنلاین هم طراحی شد که دارای امکاناتی نظیر روش‌های پرداخت متنوع (حضوری، اعتباری و آنلاین)، روش‌های گوناگون جستجوی غذا بر اساس نوع رستوران، منطقه مورد نظر، غذای مورد علاقه و...، یکسان بودن قیمت منوها در سایت اسنپ‌فود با رستوران‌ها، مشاهده منوی به روز رستوران‌ها و عکس غذاها، امکان اضافه نمودن رستوران‌های مورد علاقه در پروفایل شخصی افراد و ... را داراست. نحوه طراحی این اپلیکیشن به گونه‌ای است که استفاده از آن را برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر کرده است.

خرید به صرفه با استفاده از کد تخفیف

این سامانه همچنین با ارائه کد تخفیف، لذت سفارش آنلاین را چندین برابر کرده است. چرا که شما می‌توانید با دریافت کد تخفیف اسنپ فود و استفاده از آن در هنگام ثبت سفارش، یک خرید اینترنتی مقرون به صرفه را تجربه کنید. این کدهای تخفیف به صورت ارسال از طریق پیامک و یا مراجعه به سایت های مختلف در دسترس هستند. بخش کد تخفیف سایت تخفیفان از جمله راه‌های دسترسی سریع به کد تخفیف اسنپ فود است که می توان با مراجعه به این سایت، کد تخفیف مورد نظر خود را دریافت و استفاده کنید.

منبع: سایت تخفیفان