۰ نفر

سال نو! سایت نو! خانه تکانی مجازی در جشنواره بهارانه وب 24

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱
کد خبر: 341067
سال نو! سایت نو! خانه تکانی مجازی در جشنواره بهارانه وب 24

در دنیای امروز که کاربران در معرض انواع و اقسام سایت‌ها با طراحی‌های جذاب و مدرن هستند، رقابت تنگاتنگی بین سایت‌ها و در نتیجه کسب‌وکارهای مختلف وجود دارد. اولین سوالی که در این مرحله باید از خودتان بپرسید این است که ویژگی‌های یک سایت خوب چیست؟

سایت خانه‌ی کسب‌وکار شماست؛ پس حتی اگر سایت شما مربوط به یک کسب‌وکار اینترنتی نباشد باز هم مشتری‌ها، کسانی هستند که ساعت‌ها از فضای مجازی استفاده می‌کنند. یک سایت خوب و حرفه‌ای، این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه بر معرفی کسب‌وکار، بازدیدکننده‌ها را جذب و آن‌ها را به مشتری‌های وفادار تبدیل کنید. از آن‌جایی که وب‌سایت، نماینده 24 ساعته‌ی کسب‌وکار در فضای آنلاین است می‌توان گفت طراحی مجدد سایت هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است.

13971218354735984-images-02

مزایای طراحی مجدد سایت توسط شرکت وب 24

اگر چند سالی می‌شود که سایت دارید اما هنوز جایگاهتان را در صفحه اول گوگل پیدا نکرده‌اید، فروش خوبی ندارید و یا نتیجه دلخواه را از سایت نمی‌گیرید، خوب است بدانید سایت‌هایی که چند سال از عمرشان می‌گذرد معمولا سرعت بارگذاری پایینی دارند، در صفحات موبایل به خوبی نمایش داده نمی‌شوند و یا تجربه کاربری ضعیفی ارائه می‌دهند اما با این وجود اصلا جای نگرانی نیست! بهترین راهکار در چنین شرایطی طراحی مجدد سایت است! هر چند ممکن است نگرانی‌هایی درباره افت رتبه قبلی سایت و یا سخت شدن استفاده از پنل کاربری و ... به وجود بیاید اما در صورتی که طراحی مجدد سایت به تیم حرفه‌ای و متخصص وب 24 سپرده شود نه تنها نگرانی‌ در این‌باره دیگر وجود نخواهد داشت بلکه با حفظ رتبه‌های قبلی سایت می‌توان از مزایای زیر نیز بهره‌مند شد.

1-    سادگی پنل کاربری اختصاصی و آسان

کار با پنل کاربری یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران سایت است و طراحی مجدد سایت می‌تواند این نگرانی را در آنها تشدید کند. در حالی که پنل کاربری‌ای که شرکت وب 24 در اختیار شما قرار می‌دهد نه تنها به کاربر کمک می‌کند تا بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی بتواند تغییرات دلخواه را در سایت به وجود بیاورد، بلکه شما به عنوان مدیر سایت به راحتی می‌توانید با چند کلیک ساده، محتوای موردنظرتان را روی سایت قرار بدهید.

2-    سازگاری با صفحه موبایل

آمارها نشان می‌دهند این روزها 80 درصد کاربران به جای استفاده از لپ‌تاپ و کامپیوترهای شخصی از موبایل یا تبلت برای بازدید از سایت‌ها استفاده می‌کنند و از این میان 61% کاربران برای بار دوم به سایت‌هایی که نمایش درستی در صفحات موبایل ندارند، سر نمی‌زنند. یک وب‌سایت ریسپانسیو که با صفحات موبایل سازگار است بازدید از سایت را 40% افزایش خواهد داد. بنابراین اگر وب‌سایت برای صفحات موبایل طراحی نشده، وقت آن رسیده است که برای به دست آوردن حجم وسیعی از مخاطبان با استفاده از طراحی مجدد سایت، با حرکت به سمت تغییر، از سایت سازگار با صفحات موبایل استفاده کرد.

3-    سرعت سایت

بسیاری از مشتری‌ها بیشتر از 10 ثانیه منتظر بارگذاری صفحه سایت نمی‌شوند و نه تنها سایت را ترک می‌کنند بلکه برای بار دوم دیگر به آن سایت مراجعه نمی‌کنند. این موضوع نرخ خروج را افزایش می‌دهد و روی سئوی سایت تاثیر منفی می‌گذارد. با طراحی مجدد سایت، می‌توان سرعت سایت را تا حد زیادی بهبود داد.

4-     شتاب‌دهنده صفحات موبایل (AMP)

یک پیشنهاد خوب برای افزایش سرعت سایت در گوشی‌های موبایل استفاده از شتاب‌دهنده صفحات موبایل است که سرعت بارگذاری صفحات وب را تا 6 برابر افزایش می‌دهد و یک مزیت رقابتی برای سایت به حساب می‌آید. AMP باعث افزایش نرخ کلیک و در نتیجه افزایش ترافیک سایت می‌شود و با بهبود تجربه کاربری و موبایل فرندلی شدن، بر سئوی سایت اثر مثبت می‌گذارد.

5-    سئو: جایگاه واقعی شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل کجاست؟

الگوریتم‌های گوگل پیوسته در حال تغییر هستند بنابراین تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز باید به طور پیوسته تغییر کنند. بنابراین اگر کسب و کاری، محتوای ارزشمندی دارد اما آن‌قدرها که باید دیده نمی‌شود وقت آن رسیده است که با بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو، رتبه سایت را ارتقا دهد و جایگاه واقعی‌ را در صفحه اول نتایج گوگل پیدا کند. مردم اعتماد زیادی به نتایج جستجوی گوگل دارند و اگر سایتی جزء پیشنهادهای اول گوگل باشد به راحتی می‌تواند اعتماد حجم وسیعی از مخاطبان را جلب کند، بنابراین با طراحی مجدد سایت، به راحتی می‌توان گوگل را به عنوان یک بازاریاب استخدام کرد.

6-     وب‌اپلیکیشن‌های پیش رونده (PWA)

هزینه ساخت اپلیکیشن بسیار بالا است و هم‌چنین آمارها نشان می‌دهند که هر کاربر حداکثر از سه اپلیکیشن ضروری استفاده می‌کند و باقی اپلیکیشن‌ها بی‌استفاده می‌مانند. در نتیجه استفاده از وب‌ اپلیکیشن‌های پیش‌رونده (PWA) که ترکیبی از وب‌سایت و اپلیکیشن است با هزینه پایین و قابلیت جستجو، قابلیت پیونددهی، امکان ارسال نوتیفیکیشن و ... می‌تواند کسب و کار را به هدف موردنظر برساند، هم‌چنین PWA با قابلیت نصب روی هر دستگاه و اپلیکیشن و بدون نیاز به اتصال به اینترنت می‌تواند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن‌های موبایلی باشد.

7-    یک سال پشتیبانی رایگان

تیم وب 24 پس از تحویل نهایی پروژه باز هم کنار کسب و کار خواهد بود. تیم پشتیبانی وب 24، کلیه اطلاعات کاربردی و آموزش‌های لازم را به کسب و کارها ارائه می‌کنند و به مدت یک‌سال بدون دریافت هیچ هزینه‌ای پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود. در صورت استفاده از خدمات طراحی مجدد وب 24، می‌توان به مدت یک سال از پشتیبانی رایگان این شرکت استفاده کرد.

شرکت در جشنواره بهارانه وب 24 با مزایای ویژه و استثنایی

جشنواره بهارانه وب 24، در آستانه بهار امسال فرصتی استثنایی فراهم آورده است تا کسب و کارها، هم‌زمان با تغییر و نو شدن طبیعت، دستی به سر و روی سایت قدیمی‌ بکشند و با طراحی مجدد سایت در شرایطی ویژه، جایگاه خود را در دنیای آنلاین تثبیت کنند. وب 24 با طراحی مجدد سایت بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و ارائه هدایای شگفت‌انگیز، در سایت‌تکانی شب عید امسال، کنار کسب و کارها است.

علاقه‌مندان برای ثبت درخواست مشاوره رایگان و اطلاع از مزایا و هدایای شگفت انگیز جشنواره بهارانه وب 24، می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس  web24.ir مراجعه کنند.