۰ نفر

استخدام هزار نفر برای مقابله با سوءاستفاده در فیس‌بوک

۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۴۸
کد خبر: 331191
استخدام هزار نفر برای مقابله با سوءاستفاده در فیس‌بوک

شریل سندبرگ مدیر ارشد امور عملیاتی فیس بوک می گوید این شرکت قصد دارد هزار نفر را استخدام کند که بخش اعظم آنها برای مقابله با سواستفاده از امکانات این سایت به کار گرفته می شوند.

به گزارش آسین ایج، این هزار نفر در مرکز بین المللی فیس بوک در دوبلین پایتخت ایرلند مشغول به کار خواهند شد. این دومین بار است که فیس بوک برای استخدام گسترده نیرو اقدام می کند. پیش از این فیس بوک تعدادی نیرو را در آمریکا استخدام کرده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فیس بوک از اواخر سال گذشته میلادی تلاش برای ساخت مرکزی جدید را در دوبلین آغاز کرد و قرار است تعداد کل نیروهای شاغل در این مرکز از 2000 نفر فعلی به بیش از 4000 نفر افزایش یابد.

این افراد برای شناسایی پیام های نامناسب و توهین آمیز در فیس بوک و حذف آنها نهایت تلاش خود را خواهند کرد. شریل سندبرگ اظهار امیدواری کرده که این تلاش های فیس بوک، شبکه اجتماعی مذکور را به محلی امن تر برای کاربران مبدل کند.

فیس بوک در سال های اخیر به علت انتشار مطالب مختلفی از سوی برخی کاربران که حاوی توهین های ضدمذهبی، نژادپرستانه و غیره بوده با انتقادهای گسترده ای مواجه بوده و در تلاش است تا با اقداماتی از این دست از شدت انتقادات بر علیه خود بکاهد.