۰ نفر

فال حافظ امروز جمعه ۱۹ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۰۳
کد خبر: 705701
فال حافظ امروز جمعه ۱۹ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۹ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۹ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۹ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۲۴۲ دیوان حافظ: بیا که رایت منصور پادشاه رسید

تعبیر غزل شماره ۲۴۲ حافظ در فال شما:

شما پیروز می شوید و خبر بسیار خوبی نزدیک است که شما را به حد کمال می رساند و حق خودتان را می گیرید، به شرط اینکه در کارتان قاطع باشید و غفلت نکنید. به حضرت مهدی(ع) توکل کنید. مواظب اطرافیان باشید. خوابتان نبرد زیرا کسانی در کمینتان نشسته اند تا شما را به انحراف بکشانند.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۳۴ دیوان حافظ:رواق منظر چشم من آشیانه توست

تعبیر غزل شماره ۳۴ حافظ در فال شما:

تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۳۷۹ دیوان حافظ: سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

تعبیر غزل شماره ۳۷۹ حافظ در فال شما:

از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می گوئید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. هر موقع که سرگشته شده اید به خداوند پناه آورده وآرام گرفته اید. گواه شما همیشه خداست. طلب خود را از خدا می خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می ود. زیرا دلتان پاک است.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۲۰۸ دیوان حافظ: خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود

تعبیر غزل شماره ۲۰۸ حافظ در فال شما:

مردانگی و مروت نیست که بخواهی به ضعیفان زور بگویی. گاهی تحت تاثیر حرف های مرددم آنچه را که برای خود نمی پسندی انجام می دهی. اگر دهن بین باشی شمع دلت خاموش شده و قلبت تیره می گردد. همیشه از خداوند کمک بخواه نه از بنده ی او. هر کاری را با وضو انجام بده تا لایق درگاه حق باشی.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۲۵۰ دیوان حافظ: روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

تعبیر غزل شماره ۲۵۰ حافظ در فال شما:

برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی می زنید، جگر سوخته ای دارید که حتی با آب یک رودخانه هم خنک نمی شود. حاضر هستید همه ی مشقات را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسید. به قول معروف تا کار نکنید مزدی هم دریافت نمی کنید پس تلاش کنید تا زمانی که جان در بدن دارید.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۳۲۷دیوان حافظ: مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۷ حافظ در فال شما:

می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پایتان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشانتان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۴۹ دیوان حافظ: روضه خلد برین خلوت درویشان است

تعبیر غزل شماره ۴۹ حافظ در فال شما:

فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۲۵۵ دیوان حافظ: یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور

تعبیر غزل شماره ۲۵۵ حافظ در فال شما:

گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما” نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۲۳۸ دیوان حافظ: جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید

تعبیر غزل شماره ۲۳۸ حافظ در فال شما:

یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۲۱ دیوان حافظ: دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

تعبیر غزل شماره ۲۱ حافظ در فال شما:

ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۱۳۲ دیوان حافظ: به آب روشن می عارفی طهارت کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۲ حافظ در فال شما:

رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

فال حافظ امروز ۱۹ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۲۹۸ دیوان حافظ: مقام امن و می بی‌غش و رفیق شفیق

تعبیر غزل شماره ۲۹۸ حافظ در فال شما:

موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا” تحقیق کن.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید